//
کدخبر: ۲۷۸۸۸۴ //

به سعادتمند تهمتی نزدم /باید با مردم شفاف باشیم، شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند!

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: به سعادتمند تهمتی نزدم و ایشان را دروغگو فرض نکردم. او مدیر است، تلاش می‌کند و تلاش او قابل احترام است.

به سعادتمند تهمتی نزدم /باید با مردم شفاف باشیم، شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند!

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر اظهار داشت: به سعادتمند تهمتی نزدم و ایشان را دروغگو فرض نکردم. او مدیر است، تلاش می‌کند و تلاش او قابل احترام است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ادامه داد: بنده واقعیتی را مطرح کردم و آنهم این بود که استراماچونی ایمیلی به باشگاه استقلال زده و سه شرط گذاشته است. اول از همه اینکه رقم یک میلیون ۶۰۰ هزار یورو و روزی ۱۰ هزار دلار جریمه را بگیرد و نامه‌ای از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به او بدهند تا به صورت رسمی قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی را بردارند. سپس تازه با نماینده او در قطر مذاکره و توافق کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: کف رقم درخواستی استراماچونی هم دو میلیون دلار بوده است. همین حالا هم استقلال برای تهیه پول شفر که ۵۰۰ هزار دلار است، دچار مشکل است تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود. باید با مردم شفاف باشیم و این اطلاعات را به آن‌ها بدهیم، شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان