//
کدخبر: ۲۸۲۰۲۸ //
براساس ادعای توییتر منتسب به نزدیکان باشگاه النصر؛

نقش یک مدیر سابق استقلال و یک خبرنگار در ارائه اطلاعات برعلیه پرسپولیس؛ واقعا متاسفیم!

«شایعه‌ی ارسال مدارک علیه پرسپولیس توسط برخی افراد از داخل ایران برای Afc، با توییت‌های عربستانی‌ها جدی شد»

نقش یک مدیر سابق استقلال و یک خبرنگار در ارائه اطلاعات برعلیه پرسپولیس؛ واقعا متاسفیم!

پوریا منصوری؛ باور اینکه حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا تا به این اندازه موجب برداشتن نقاب‌ از چهره‌ بسیاری شود که برای پنهان کردن بی کفایتی‌هایشان، دست در دست اجنبی‌ها بگذارند و بر علیه تیم باشگاهی مملکت خود فعالیت کنند، بسیار سخت است.

قابل درک است که حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی‌های برخی تیم‌ها برای هواداران تیم‌های رقیب سخت باشد و شاید علاقه شدید هواداران این تیم‌ها موجب شود که از روی احساساتشان به هرکاری دست بزنند.

اما امروز در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، مطالبی منتسب به نزدیکان باشگاه النصر منتشر شد که در آن از برخی چهره‌‌های مدیریتی و رسانه‌ای در ایران برای کمک به النصر و فرستادن مدارکی علیه پرسپولیس تشکر شده بود.

اگر بخش کوچکی از این اخبار هم حقیقت داشته باشد باید فاتحه فوتبال و فرهنگ این مملکت را خواند.

آقایی که در چند سال اخیر با دروغ و عوام‌فریبی نامی برای خود دست و‌پا کرد و از عاملان افت تیم محبوبش بود امروز برای  کسب محبوبیت در فضای مجازی به اقداماتی دست می‌زند که مصداق بارز اقدام علیه منافع ملی است.

به نظر می‌رسد تهمت و افترا سرلوحه  مسببان ناکامی‌ها چند سال اخیر برخی باشگاه‌ها شده است.

وقتی سرمربی برای فرار از فشار هواداران، در مصاحبه‌ای علت ناکامی خود را تمایل مدیرعامل باشگاه به تیم رقیب عنوان می‌کند باید هم عضو سابق هیئت مدیره برای سرپوش نهادن بر ضعف‌ و شکست‌های چندساله تیم خود بر علیه یک تیم ایرانی با آل‌سعود متحد شود.

اگر این اخبار صحت داشته باشد بر خلاف اظهارات مجری تلویزیونی این مدیریت فوتبال ایران است که به سیرک تبدیل شده است، نه کنفدراسیون فوتبال آسیا.

از سوی دیگر افراد رسانه‌ای که داعیه حرفه‌ای بودن را دارند و خود را بسیار عالم و دانا در عرصه رسانه می‌دانند، علیه تیم پرسپولیس مدارک به عرستان می‌فرستند.

علاقه هر شخصی به یک تیم قابل احترام است اما فعالیت یک شخصیت حقوقی علیه یک تیم ایرانی و همکاری با کشوری که حاضر به حضور در کشورمان نیست، ننگ بزرگی است.

بر طبق نظر بسیاری از کارشناسان پرسپولیس در این پرونده تخلفی انجام نداده و قطعا مشکلی این تیم را تهدید نخواهد کرد، اما به قول معروف زمستان می‌رود و روسیاهی برای ذغال باقی می‌ماند.

موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس ظاهراً برای بعضی آقایان به شدت آزار دهنده بوده و این حجم از تلاش‌های باطل درک نشدنی است.

امیدواریم حتی اگر پرسپولیس در این پرونده شکست بخورد  شایعه کمک آقایان به آل سعود واقعیت نداشته باشد، چرا که تحمل این خبر از حذف پرسپولیس از آسیا هم دردناک‌تر است و باید برای اتحاد ملی کشور تأسف خورد که فوتبال موجب همکاری برخی با دشمنان شده است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۰۲۸ //
ارسال نظر
 
  • امید

    تاسف خودتو نگه دار برای فسادهای وزیر ورز ش بر علیه تیم مملکت خودش.اینجور مواقع ای ن حمایت از وزیر ورزشه که تاسف خوردن داره .چطور اونموقع که تیمو با دستیار مربی میف رستن برای بازیهای آسیایی و اجازه ی استفا ده از بازیکنای جدیدو بعلت دشمنی وزارت ور زش بهش ندادن تاسف نخوردی.اتفاقا باید به حال امثال شما نویسنده ی این خبر تاسف خور د که موقع دیدن برخی حقایق سرتو مثل کبک ز یر برف می کنی

  • حسين

    شما بعنوان نگارنده وقتى ياد گرفتى بدون غرض ورزى و بدون علايق شخصى مطلبى را بنويسى بقيه امور هم درست مى شود واقعا شرم اوره سو استفاده از قلم براى علايق شخصى و قصاص قبل از جنايت كردن

  • عمادی

    باسلام به فرض که این حرفهای علیه یک باشگ اه ایرانی درست باشد مصداق دشمنی با. کشور . ونظام ایران عزیزم است که دست در. دست د شمنی بذارند که تمام کارهایش رو در. دنیا با پول خریداری می‌کنند چون از خودشان چیز ی برای ارائه ندارند اگر این همکاری با با شگاه النصر توسط این آقا یا آقایون صحت دا شته باشند که پیروزی یک باشگاه ایرانی حال ا هر تیمی از ایرانمان باشد که جنبه ملی دارد واگر بزرگی وافتخار کسب شود باعث سرب ندی ایران است وچنانچه فردیدیا شخصی در هر . مقامی باشد یک ضد انقلاب محسوب می‌شود آ دم افتخار. ملی کشورش رو به کشور اجنبی نم ی‌فروشند باید با افراد یا فرد خاطی برتری ن برخورد قانونی صورت بگیرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان