//
کدخبر: ۲۸۱۹۲۹ //

یحیی دلخور است اما استعفا نمی‌دهد

یحیی دلخور است اما استعفا نمی‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 قرمزها در شرایطی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده که مشکلات مالی این باشگاه، خوشحالی پرسپولیسی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. به جز شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا هم هواداران پرسپولیس را نگران کرده و گفته شاید تصمیم جدیدی برای آینده‌اش بگیرد. مهمتر از این دو بازیکن، اما شخص یحیی گل‌محمدی است. سرمربی پرسپولیس که قبل از حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاهش را تهدید به استعفا کرده بود، البته مشخص نیست او چقدر در تصمیمش جدی است.

آنطور که خبرگزاری میزان نوشته، گل‌محمدی اعلام کرده در صورتی حاضر است کارش را با پرسپولیس ادامه بدهد که تمام مطالباتش از طرف باشگاه تسویه شود. سایت خبرآنلاین هم مدعی شده که ادامه همکاری گل‌محمدی با مدیران پرسپولیس به بن بست خورده است. به نوشته این سایت، نارضایتی بازیکنان، وعده‌های محقق نشده مدیران باشگاه، رفتارهای غیرحرفه‌ای آنها در مدیریت حاشیه‌ها،ناتوانی در مذاکره با بازیکنان خودی و راضی کردن آنها باعث شده تا صبر آدم صبوری مثل گل محمدی هم سر ریز شود.

این اخبار در شرایطی منتشر شده که طبق اطلاعات ما، یحیی برنامه های تمرینی پیش فصل پرسپولیس را هم عملی کرده است و هیچ قصدی برای ترک این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان