//
کدخبر: ۲۸۱۸۱۲ //
کلهر: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

گل‌محمدی خلاقیتش را نشان داد/ سرخ‌پوشان به معنای واقعی یک تیم بودند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که شاگردان گل‌محمدی توانایی قهرمان شدن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیار را دارند.

 گل‌محمدی خلاقیتش را نشان داد/ سرخ‌پوشان به معنای واقعی یک تیم بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود کلهر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل النصر و فینالیست شدن شاگردان گل‌محمدی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:  پرسپولیس مقابل النصر آرایش بسیار خوبی داشت و با وجود شوک خیلی بدی که به این تیم وارد شد و نبود عیسی آل‌کثیر که در بازی‌های قبل خیلی با روحیه و باانگیزه بود؛ بازی را خوب شروع کرد. به نظر من شوک AFC تاثیر مثبتی بر عملکرد پرسپولیس گذاشت.

وی ادامه داد: در این شرایط است که  یک مربی بزرگ می‌تواند تاثیرگذار باشد. گل‌محمدی خلاقیتش را نشان داد و بلافاصله مهدی عبدی که پیش از این توانایی‌‌اش را ثابت کرده بود جایگزین کرد و دیدیم که یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. با این حال در مجموع همه بازیکنان مقابل النصر خوب بودند و با دوندگی و تلاش بسیار بالایی که داشتند غیبت آل‌کثیر را جبران کردند.

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: سرخپوشان مقابل النصر به معنای واقعی یک تیم بودند و  با دوندگی بسیار بالا و اجرای دستورات تاکتیکی کادرفنی، به  خوبی جمع می‌شدند. پرسپولیس حتی زمانی که 10 نفره شد یک تیم با برنامه بود و به خوبی راه‌های نفوذ حریف عربستانی را بست. برای ضربات پنالتی هم خوب تمرین کرده بودند و حامد لک در درون دروازه با گرفتن یک پنالتی کمک بزرگی به پیروزی پرسپولیس کرد.

کلهر با بیان اینکه پیش از شروع مسابقات موفقیت پرسپولیس را پیش‌بینی کرده بودم، گفت: در شروع مسابقات لیگ قهرمانان پرسپولیس با توجه اینکه از دل مسابقات لیگ و جام حذفی به این مسابقات پا گذاشته بود شرایط نسبتا خوبی داشت. درست است که چند بازیکنش را از دست داده بود ولی بازیکنان جدید که 60 درصد ترکیب این تیم را شکل می‌دادند به خوبی در قالب تیم قرار گرفتند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. نکته مهم دیگر این است که پرسپولیس با مربیان و کادری تمام ایرانی به موفقیت رسید. باید از مربیان ایرانی‌مان حمایت کنیم. مطمئن هستم که اگر این روند ادامه داشته باشد با حمایت هواداران، مدیریت باشگاه و تلاش اعضای تیم، پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد و می‌تواند به این عنوان دست یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان