//
کدخبر: ۲۸۱۶۵۱ //
روز خوب کنعانی کامل شد؛

همین یزله پرسپولیس را برنده کرد (عکس)

زدن پنالتی اول و پنجم به خصوص در بازی‌هایی نظیر پرسپولیس و النصر که تاریخی هسستند، کار بسیار دشواری است.

محمد حسین کنعانی زادگان

به گزارش فرتاک نیوز، پرسپولیس نیمه دوم را با تمام وجودش و با نمایش تحسین برانگیز مدافعانش به خصوص دو دفاع میانی‌اش 10 نفره به وقت‌های اضافی برد تا امیدوار به پیروزی در ضربات پنالتی باشد؛ ضرباتی که در آخرین ضیافت برای پرسپولیس خوب تمام نشده بود.

در ورزشگاه جاسم بن حمد اما کنعانی زادگان که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس در مسیر رسیدن به فینال آسیا طی بازی های اخیر بود، برای زدن ضربه آمد؛ از زمانی که او گام هایش را از وسط زمین تا رسیدن به نقطه پنالتی برمی‌داشت، استرس زیادی میان تمام کسانی که بازی را تماشا می‌کردند، هواداران پرسپولیس و تمام اعضای کادر تیم، حاکم شده بود.

 

 کنعانی پس از چند ثانیه به نقطه پنالتی رسید ولی برد جونز گلر استرالیایی النصر هنوز به چارچوب نیامده بود تا استرس‌ها بیشتر هم بشود ولی مدافع میانی پرسپولیس که شاید در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران فوتبال خود تا این لحظه از زندگی خود است، تصمیم بسیار خوبی برای زدن اولین ضربه گرفت؛ او با بغل پای راست ضربه خود را با شدت مناسبی به سمت چپ دروازه بان النصر فرستاد و تمام فشاری که روی پرسپولیسی‌ها بود به یکباره رخت بربست.

این البته پایان کار کنعانی‌زادگان که در طول بازی به همراه خلیل زاده شب بسیار سختی را برای حمدالله مهاجم مراکشی النصر رقم زدند، نبود و بلافاصله پس از باز کردن دروازه برند جونر که به سمت توپ هم حرکت کرده بود، با رقص یزله که حالا امضای شادی‌های او به شمار می‌رود، روحیه‌ای مثال زدنی را به تیم و سایر بازیکنانی که برای زدن پنالتی انتخاب شده بودند، تزریق کرد.

شاید در واقع با همین شادی سبک‌بالانه بود که فرصت همه پنالتی هایشان را گل کردند و حتی فرصت به عبدالرزق ستاره النصر برای زدن پنالتی پنجم تیمش نکشد، تا کنعانی روز خوب خود را در خط دفاعی با این پنالتی و رقص بعدیش کامل کرده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان