//
کدخبر: ۲۸۰۷۵۷ //

پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری به السد بزند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها اگر کمی با دقت‌تر بودند، می‌توانستند گل‌های بیشتری به السد بزنند.

پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری به السد بزند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام ابوالقاسم پور کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر ضمن تبریک بابت صعود پرسپولیس به مرحله لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها در این بازی بسیار با هوش بازی کردند و اگر کمی با دقت بیشتری بازی می‌کردند، آل کثیر می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند.

او افزود: همان طور که قبلا به این موضوع اشاره کرده ام، بازیکنان جدید پرسپولیس به مرور زمان دارند در تیم جا می‌افتند، به عنوان مثال گل آل کثیر سرنوشت ساز بود، گلی که شاید جواب انتقاد‌های بی منطقی بود که در این چند وقت نسبت به او می‌شد.

ابوالقاسم پور افزود: به نظر من پرسپولیسی‌ها خیلی خوب بازی کردند، علی رغم این که تیم السد تیم پر قدرتی است و بازیکن‌های گران قیمتی هم دارد، ولی پرسپولیسی‌ها با همدلی و انسجام توانستند بازی را با برد پشت سر بگذارند.

او درباره تاثیر کادر فنی پرسپولیس در این پیروزی گفت: یحیی گل محمدی هم بازیکن ملی ما بوده و هم در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن و مربی شرکت کرده و به نظر من در حال حاضر گل محمدی بهترین مربی کشورمان است.

ابوالقاسم پور در ارتباط با صعود احتمالی پرسپولیسی‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا با مربیگری گل محمدی عنوان کرد: به عنوان یک ایرانی و به عنوان یک رفیق قدیمی که کنار هم بازی کرده ایم به نوبه‌ خودم خوشحال خواهم شد که یک مربی ایرانی به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

او درباره‌ حریف مرحله بعد پرسپولیس نیز عنوان کرد: در هر صورت برای قهرمانی در این بازی‌ها هیچ فرقی ندارد که پرسپولیس با چه تیمی بازی خواهد کرد و برای صعود باید مقابل هر حریفی که باشد پیروز شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان