//
کدخبر: ۲۸۰۵۶۵ //

سیدجلال حسینی: ان‌شاءالله هر تیمی که شایسته باشد، به موفقیت برسد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد در بازی فردای این تیم مقابل السد قطر هر دو تیم کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

سیدجلال حسینی: ان‌شاءالله هر تیمی که شایسته باشد، به موفقیت برسد

سیدجلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا الان بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. با فاصله کمی که میان دیدار وجود داشت، مسابقات سختی داشتیم. اکنون در دور حذفی بازی داریم و دو تیم پُرقدرت به مصاف هم می‌روند. ما روبه‌روی تیمی کامل و سازماندهی‌شده هستیم که کادر فنی و بازیکنانی قوی دارد و این را به همه نشان داده است.

به گزارش فرتاک نیوز، «ما هم پرسپولیس هستیم و آماده دیداری سخت.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: قطعاً بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و امیدوارم شاهد دیداری زیبا و با جذابیتی بالا برای تماشاگران باشیم. ان‌شاءالله هر تیمی که شایسته باشد، به موفقیت برسد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بهره بردن السد قطر از مهاجمانی باکیفیت تصریح کرد: تیم‌هایی که اینجا هستند، همه قدرتمند هستند و برنامه‌ریزی و بازیکنان قدرتمند دارند. السد هم برنامه‌ریزی درست، بازیکنان و مربی بسیار بزرگی دارد. کادر فنی پرسپولیس هم برنامه‌ریزی و آنالیز خواهد کرد و فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. این‌گونه نیست که اسم‌ها بخواهند بازی کنند و ما هم آماده دیدار بسیار سختی هستیم. فکر می‌کنم خیلی بهتر است که در قالب تیمی باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان