//
کدخبر: ۲۷۹۲۵۱ //

کومان: رابطه‌ام با مسی خوب است/ اختلافات او در اصل با باشگاه بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بر دوستانه بودن روابطش با کاپیتان این تیم و سپری شدن روزهای اختلافات این مهاجم آرژانتینی و باشگاه تأکید کرد.

کومان: رابطه‌ام با مسی خوب است/ اختلافات او در اصل با باشگاه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید جنجالی که بعد از درخواست لیونل مسی برای جدایی از کاتالان‌ها به وجود آمده بود کاملاً به پایان رسیده است و میان او و کاپیتان آرژانتینی تیمش هم هیچ کدورتی وجود ندارد.

پس از درخواست مسی برای جدایی، یکی از فرضیاتی که درباره این تصمیمش مطرح شد، نارضایتی او از صحبت‌های کومان در اولین ملاقات این دو نفر پس از انتصاب مرد هلندی به مربیگری آبی‌و‌اناری‌ها بود. گفته می‌شد که کومان به مسی گفته است که برای او با سایر بازیکنان تیم فرق ندارد و باید مانند همه بازیکنان با تمام وجود در خدمت تیم باشد و منافع شخصی‌اش را فراموش کند. با این حال پس از ماندنی شدن مسی، کومان در چند نوبت بر خوب بودن روابطش با این ستاره آرژانیتنی تأکید کرد و در شب گذشته (سه‌شنبه) در مصاحبه خود با شبکه فاکس اسپورتس نیز دوباره این کار را تکرار کرد.

او گفت: آن ماجرا (درخواست مسی برای جدایی) برای من به شیوه منطقی سپری شده است. آن ماجرا در اصل یک اختلاف میان مسی و باشگاه بود. بعد از آن هم من با مسی صحبت کرده‌ام و او طبق معمول به کارش ادامه خواهد داد.

کومان ادامه داد: ما داریم به سمت شروع یک فصل جدید حرکت می‌کنیم و من هم تصور می‌کنم که این کار را با همین گروه از بازیکنانی که داریم و با آنها تمرینات آماده‌سازمان را آغاز کرده‌ایم، انجام خواهیم داد.

با این اظهارنظر کومان به نظر می‌رسد که او به جذب بازیکنانی که در هفته‌های اخیر به عنوان اهداف باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات معرفی شده‌‌اند - به خصوص لائوتارو مارتینس و ممفیس دپای – امید چندانی ندارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان