//
کدخبر: ۲۷۸۵۳۳ //

علیرضا و گل گهر؛ تصمیمی به سود حقیقی

علیرضا حقیقی بعد از اینکه از سوی پرسپولیسی ها دعوت به عقد قرارداد نشد راه تیم آبی را در پیش گرفت و حتی می خواست با استقلالی ها قرارداد امضاء کند اما در نهایت به گل گهر رفت.

 علیرضا و  گل گهر؛ تصمیمی به سود حقیقی

البته تیمی که او برای ادامه مسیر انتخاب کرده همانند استقلال آبی پوش است و از همه مهمتر مربی اش یکی از گزینه های مربیگری استقلال بوده یعنی امیر قلعه نویی که به سبب کسب جام های متعدد به همراه تیم آبی پر افتخارترین مربی لیگ برتر بشمار می رود.

به گزارش فرتاک نیوز،بدون شک انتخاب گل گهر به جای استقلال برای ادامه بازی یکی از بهترین تصمیمات حرفه ای علیرضا حقیقی در طول دوران بازیگری اش بوده چون حواشی حضور در جمع آبی ها می توانست سیر صعودی او را متوقف و مانع از بازگشتش به اردوی تیم ملی و در آینده پرسپولیس شود. در گذشته بارها و بارها شاهد بودیم برای بازیکنانی که به تیم رقیب رفتند حواشی ایجاد شده و این بازیکنان در پایان دوران بازیگری به این نکته صریح اشاره می کنند اگر زمان به عقب برگرد به تیم رقیب نمی روند. حضور در تیم رقیب بدون شک نه از روی عشق و علاقه بلکه بیشتر به خاطر جفاهایی است که بازیکن از تیم خودی می بیند یا از روی لج و لجبازی که در نهایت می توان گفت یک تصمیم حرفه ای بشمار نمی رود.

دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014 در بازگشت دوباره به فوتبال ایران به همراه نساجی ارایه گر نمایش های خوبی بود. او در دور برگشت لیگ برتر در فصل گذشته 9 بار کلین شیت کرد و از این حیث رکوردار بود و در چنین شرایطی تصور می کرد با جدایی علیرضا بیرانوند گزینه شماره یک سرخ ها برای دروازه باشد اما کادر فنی پرسپولیس حامدلک را انتخاب کرد که این تصمیم کادر فنی سرخ ها بدون شک تصمیم قابل احترامی است؛ تصمیمی که البته ناراحتی علیرضا حقیقی را به همراه داشت اما او در واکنش به این تصمیم رفتاری از خود بروز داد که در ادامه مسیر به او کمک می کند و شاید در آینده منجر به حضور دوباره اش در اردوی سرخ ها شود.

علیرضا حقیقی اگر روندی که در نساجی داشته در گل گهر دنبال کند دست کم می تواند دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود و آنوقت است که همواره یکی از گزینه های مد نظر سرخ ها برای حضور در درون دروازه خواهد بود و شاید این اتفاق دیر یا زود برای او رخ دهد؛ استقلال هم همانند پرسپولیس تیم بزرگی است اما حواشی حضور در اردوی تیم آبی بدون شک تمرکز را از علیرضا حقیقی می گرفت؛ او اگر دروازه بان استقلال بود و تصمیم می گرفت راهی اردوی سرخ ها شود باز هم این اتفاق برای او رخ می داد. در نهایت این دروازه بان باتجربه بعد از مشورت با دوستان خود حضور در استقلال را منتفی و به تیم گل گهر پیوست که با هدایت امیر قلعه نویی تلاش می کند فصل آینده حضور متفاوتی در لیگ برتر داشته باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان