//
کدخبر: ۲۷۸۰۰۳ //

حقیقی-استقلال؛عجیب ترین انتقال ممکن!

تماس یکی از بازیکنان قدیمی استقلال با علیرضا حقیقی عجیب‌ترین انتقال ممکن را پیش پای این گلر سابق تیم ملی گذاشته است.

حقیقی-استقلال؛عجیب ترین انتقال ممکن!

علیرضا حقیقی دروازه بان فصل گذشته نساجی بعد از یک فصل فوق العاده همراه با هم تیمی هایش در این تیم سرخپوش شمالی، مهم‌ترین گزینه دروازه بانی بازار برای تیم های مدعی محسوب می‌شود، به خصوص اینکه قرارداد او با نساجی به پایان رسیده و حقیقی به عنوان بازیکن آزاد قصد جابجایی تیمش و قصد حضور در تیمی مدعی‌تر را دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،حقیقی که قصد داشت در این فصل به پرسپولیس بپیوندد به دلایلی که شاید خودش شاید بخواهد بعدا درباره آن مفصل‌تر صحبت کند، با وجود مذاکراتی بین او و مربیان پرسپولیس صورت گرفت پشت حامد لک ماند تا این رقیب دائمی او در دهه گذشته اینبار زودتر از او خط پایان را لمس کند. خبری که البته پذیرش آن برای علیرضا حقیقی ساده نیست. او البته باتجربه‌تر‌ از این حرف‌هاست که به جز آن استوری اینستاگرامی واکنشی به این موضوع نشان دهد و بنابراین فعلا کار او تمرین و پیگیری اخبار و سبک و سنگین کردن پشنهاداتی است که برای او با توجه به فصلی که پشت سر گذاشته، طبیعی به نظر می‌رسد.

حالا در شرایطی که پیش بینی می‌شد با توجه به شرایط بازار باشگاه استقلال نیز به سراغ علیرضا حقیقی بیاید این اتفاق روز گذشته با تماس یکی از بازیکنان نامدار و سابق استقلال با او رخ داد؛ بازیکنی که ظاهرا به احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در جذب بازیکن کمک می‌دهد.

حقیقی با این تماس در لیست تابستانی استقلال به عنوان یک خرید احتمالی گرفت. او محصول محض باشگاه رقیب (پرسپولیس) است و همین مساله کار را برای هر دو طرف سخت می‌کند. حقیقی از یک سو درگیر تردیدهای فراوانی برای آغاز مذاکره با استقلال بوده و از طرفی دیگر احساس می‌کند بی‌مهری بزرگی از سوی تیم سابقش نسبت به وی صورت گرفته و همچنین حضور در استقلال این فرصت را به او می‌دهد تا پیراهن یکی از تیم‌های مدعی را بر تن کند.

حقیقی به دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیا و باشگاهی است که در فصل آینده برای قهرمانی بجنگد و از بین مدعیان فعلا شرایط استقلال و فولاد نسبت به دیگران برای وی مهیاتر است. چرا که پرسپولیس دروازه بان خود را انتخاب کرده، سپاهان با پیام نیازمند ادامه می‌دهد و تراکتور احتمالا تلاش می‌کند رشید مظاهری را به قفس توری خود بازگرداند، اگرچه کش مکشی جدی بین این دروازه‌بان و تیم سابقش وجود دارد که ممکن است رشید را از یک گزینه خواستنی در فصل نقل و انتقالات تبدیل به یک گزینه احتیاطی بنماید.

در این شرایط حقیقی باید تصمیم خود را هر چه زودتر نهایی کند، اینکه مذاکرات خود با استقلال را آغاز کند و با رفع موانع با این تیم به توافق برسد یا به تیم دیگری برود و ببیند در فصل آینده سرنوشت چگونه برای او رقم خواهد خورد و آیا فرصت بازگشت به پرسپولیس و احتمالا خداحافظی با پیراهن این تیم برایش مهیا می‌شود یا نه.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان