//
کدخبر: ۲۷۸۲۸۹ //

شجاعی: پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی از اول به باشگاه پرسپولیس آمدم

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی کنم با تمام وجود خواهد بود و کم نمی‌گذارم تا پرسپولیس دوباره قهرمان شود.

شجاعی: پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی از اول به باشگاه پرسپولیس آمدم

علی شجاعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از امضای قرارداد 2 ساله با این باشگاه درباره شماره پیراهن خود گفت: شماره مهم نیست، مهم افتخاری است که نصیب من شد. هر بازیکنی آرزو دارد برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کند و مهم بازی کردن در زمین و باعث شاد شدن دل هواداران است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی درباره دیگر پیشنهادهایی که داشت، اظهار داشت: پیشنهاد بود. با این حال اکنون هم نمی‌توان درباره ندای قلب صحبت کرد اما سعی کردم باشگاهی را انتخاب کنم که از بچگی عاشقش بودم. وارد هر باشگاهی نشدم و از اول به باشگاه پرسپولیس آمدم، مذاکرات خوب بود و امروز به توافق رسیدیم.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا به محمدحسین مرادمند طعنه می‌زند، تصریح کرد: خیر، خواهشاً حاشیه درست نکنید.

شجاعی در پاسخ به این سؤال که جانشین مهدی ترابی شده است و کار سختی خواهد داشت، گفت: باشگاه پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان بزرگی دارد و هر بازیکنی به این تیم می‌آید باید با تمام تمرکز بازی کند. اگر یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی کنم با تمام وجود خواهد بود و کم نمی‌گذارم تا پرسپولیس دوباره قهرمان شود و نتیجه لازم را بگیرد.

وی در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال نساجی مازندارن اظهار داشت: باید از باشگاه نساجی هم تشکر کنم. در این دو سال خیلی روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم و مدیون آنهایی بودم که در نساجی به من کمک کردند، برای من زحمت کشیدند و هیچ وقت زحمات آنها را فراموش نخواهم کرد و امیدوارم فصل آینده هم بهترین نتایج را بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان