//
کدخبر: ۲۷۶۹۳۰ //

سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد

با استعفای مهران نصیریان‌دوست از مدیرعاملی باشگاه نفت مجسد سلیمان در جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، هدایت یزدی به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب و معرفی شد.

سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد

عطالله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلایمان در این خصوص گفت: مهران نصیریان دوست با توجه به بخشنامه وزیر و اینکه تا پایان شهریور ما فرصت داشتیم استعفا داد. همه ما اعضای هیات مدیره کارمند وزارت نفت هستیم و در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حاضر شدیم و در این جلسه هدایت یزدی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد تا مسائل تیم روزی زمین نماند.

بهادری در مود تعیین تکلیف سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: همه ما علاقه‌مندیم که تیم با مهدی تارتار ادامه بدهد. قرار شد سرپرست جدیدی باشگاه با تارتار تماس بگیرد و این مساله را نهایی کند. هواداران به تارتار علاقه دارند و ما هم از او راضی هستیم. اگر بماند خوشحال می‌شویم و اگر این اتفاق نیفتد باید ظرف دو سه روز آینده تصمیم دیگری بگیریم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا گزینه‌های دیگری را مدنظر دارند، اظهار داشت: حقیقتا فعلا گزینه‌ای نداریم. منتظر مهدی تارتار هستیم. علیرغم اینکه او دو سه بار خداحافظی خودش را در رسانه‌ها اعلام کرد اما چون از کارش راضی هستیم و همچنین به احترام مردم و هواداران قصد داریم او را به تیم برگردانیم.

وی تصریح کرد: ما در باشگاه مشغول هستیم اما باید وضعیت ما و حتی وضعیت هدایت یزدی هم تعیین تکلیف شود. طبق اساسنامه باشگاه و نامه‌ وزیر نفت، باید از طریق مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتی جنوب این قضیه پیگیری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان