//
کدخبر: ۲۷۶۶۳۸ //

مدیرعامل شرکت فولاد اعلام کرد: نکونام در اهواز می‌ماند

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ اعلام کرد، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اعلام کرد: نکونام در اهواز می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در لیگ نوزدهم توانست این تیم را پس از شش سال به سهمیه آسیایی برساند و سرخپوشان اهوازی را در جدول بالاتر از تراکتور، شهر خودرو و سپاهان قرار دهد.

 علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در نشستی که عصر امروز با اصحاب رسانه داشت، در پاسخ به سؤالی درباره ادامه همکاری با جواد نکونام اعلام کرد مثل سعید آذری، جواد نکونام هم در تیم فولاد خوزستان خواهد ماند و برای فصل آینده تیم پرقدرتی را روانه مسابقات خواهند کرد.

محمدی که ریاست هیئت مدیره را هم برعهده دارد، در این مورد در جمع مسئولان رسانه‌ای استان خوزستان گفت: از جمله عوامل موفقیت فولاد هماهنگی بین ارکان تیم است که بین کادر فنی، بازیکنان و مدیریت وجود داشت و همین یکدستی باعث موفقیت ما شد. تصمیم‌گیران سعی کنند این کادر فنی را حفظ کنند، چون کادر فنی موفق باید بماند.

وی خاطر نشان کرد: دیروز با آقای آذری صحبت کردیم تا حفظ شود. آقای نکونام هم حفظ می‌شود و من تأکید کردم که تیم قدرتمندی را برای فصل بعد ببندند. ما هم انتظار داریم سال آینده موفقیت‌ها ادامه داشته باشد، چون حق این تیم و هوادارانش جایگاه‌های بالاتری است. سعی می‌کنیم تیمی را به آسیا بفرستیم که آبروی فوتبال ایران شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان