//
کدخبر: ۲۷۵۸۷۴ //

صداقت: می‌خواهیم به حقمان در لیگ برتر برسیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان خواهد بود.

صداقت: می‌خواهیم به حقمان در لیگ برتر برسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 "مصطفی صداقت" پیش از بازی هفته سی‌ام لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: فردا مقابل تیم یکدست و خوب فولاد بازی داریم؛ تیمی که از کادر مدیریتی و فنی باتجربه و باکیفیتی برخوردار است و جایگاه این تیم در جدول، تاییدکننده این موضوع است. ما هم تیم بزرگ تراکتور هستیم و نماینده خیل عظیم هواداران پرشور و مردم غیور خطه آذربایجان.

وی افزود: می‌دانیم که در بازی فردا به دنبال چه چیزی هستیم و امیدواریم به دور از جنجال‌ها، هیاهوها، هجمه‌ها و بیانیه‌هایی که این روزها متاسفانه در فوتبال ما مرسوم شده، هر دو تیم درخور شأن نام و جایگاهشان در جدول، بتوانند فوتبال باکیفیتی را ارائه دهند.

صداقت خاطرنشان کرد: متاسفانه در ادوار گذشته و در این برهه‌های حساس، همیشه تراکتور مظلوم واقع شده و نتوانسته به جایگاه حقیقی خود برسد؛ اما این باشگاه همیشه با نگاه مثبت و متانت با قضایا برخورد کرده و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن لیگ نهایت همکاری را داشته است.

وی ادامه داد: مطمئنیم که فردا با اشراف کاملی که فدراسیون محترم فوتبال و سازمان لیگ به تمام قضایا دارد و با توجه به حساسیت زیاد بالا و پایین جدول، تمامی ارکان برگزاری بازی‌ها با احساس مسئولیت زیاد و توجه ویژه به این موضوع که کوچکترین اهمال، ممکن است زحمات یک ساله‌ی مجموعه‌ای را جابجا کند، بهترین کیفیت خودشان را ارائه دهند و مطمئن هستیم که فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان خواهد بود.

مربی تیم تراکتور بیان کرد: متاسفانه فردا اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار نداریم، اما با تمام توان می‌دانیم که دنبال چه هدفی هستیم و امیدوارم به خواسته خودمان برسیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان