//
کدخبر: ۲۷۲۶۶۶ //

بازگشت رویایی نساجی مقابل فولاد ۹ نفره

تیم نساجی مازندران شکست مقابل فولاد خوزستان را با یک برتری شیرین خانگی عوض کرد.

بازگشت رویایی نساجی مقابل فولاد 9 نفره
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت 20:45 امشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه 34 و موسی کولیبالی در دقیقه 63 گلزنی برای فولاد خوزستان کردند. در آن سوی میدان حامد شیری در دقیقه 80 و 90 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های نساجی را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. البته این پایان کار نبود و مجتبی ممشلی در دقیقه 6+90 گل برتری نساجی را به ثمر رساند تا تیمش از شکست به پیروزی برسد.

قضاوت دیدار نساجی مازندران - فولاد خوزستان بر عهده حسن اکرمی بود. او وحید حیدریه و محمد آبشک مدافع و هافبک فولاد خوزستان را به ترتیب در دقایق 63 و 94 از زمین بازی اخراج کرد. این داور همچنین صابر حردانی از تیم فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

فکری که هفته گذشته تیمش در مصاف با استقلال به تساوی یک - یک رسیده بود، در این بازی نیز در مصاف با شاگردان نکونام هافبک پیشین استقلالی‌ها به برتری رسید. او پیش از بازی مقابل استقلال گفته بود، با ثبت هر نتیجه ای در آن مسابقه فاتح میدان خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه عملکرد بازیکنان دو تیم نساجی و فولاد را زیر نظر داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان