//
کدخبر: ۲۷۲۸۳۳ //

آذری: داور با بازیکنان ما مثل برده رفتار می‌کرد

مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است اعتراضات نیمکت نساجی داور مسابقه را تحت تأثیر قرار داده و این داور با بازیکنان فولاد مثل برده رفتار کرده است.

آذری: داور با بازیکنان ما مثل برده رفتار می‌کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل فولاد خوزستان معتقد است اعتراضات نیمکت نساجی داور مسابقه را تحت تأثیر قرار داده و این داور با بازیکنان فولاد مثل برده رفتار کرده است.

سعید آذری درباره حواشی دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران اظهار کرد: نسبت به عملکرد داور بسیار ناراحتم. آقای اکرمی داور مسابقه نسبت به عملکرد و تصمیماتی که گرفته اشتباه کرده است و اگر شما دقت نظر داشته باشید می‌ بینید که در ارتباط با مسائل داوری با توجه به اظهار نظرات تمام کارشناسان، ایشان مرتکب قضاوت اشتباه شدند و همه آن صحنه‌ ها را دیدند. پس لازم نیست که بگویم اکرمی چه اشتباهی را مرتکب شده است. این داور در زمین مسابقه رفتار مدیریتی نداشت و با بچه‌ های ما به حالت ارباب و رعیتی و یا بهتر بگویم مثل برده ‌ها رفتار می ‌کرد.

مدیرعامل فولاد خوزستان اضافه کرد: برای مثال زمانی که او قصد داشت بازیکن ما را اخراج کند، پریرا کاپیتان ما به سمت او می ‌رود اما وی با پشت دستش به او اشاره می ‌کند که نزدیک من نشو. این‌همه تکبر برای چی؟ شما حتی یک لبخند از ایشان نمی‌ بینید. ضمن این که او سه تا چهار اشتباه فاحش کرده است که کارشناسان روی آن نظر دادند و بنده درباره تصمیمات او چیزی نگفتم و نخواهم گفت و همکاران ایشان کاملاً اشتباهاتش را در برنامه مشخص کردند و دقیقاً مدیریت او در کل مسابقه حرف‌ و حدیث داشت. یعنی هر سوتی که او زد نیمکت نساجی 5 نفری حمله‌ ور می ‌شدند و داد و بیداد کردند و او را تحت تأثیر قراردادند. حالا یا اشتباه سهوی انجام داده و یا تمرکزش برهم‌ خورده به هر حال باعث شد با اخراج بازیکن تیم ما بازی را واگذار کنیم.

او درباره این که این باشگاه نسبت به عملکرد قضاوت شکایت کتبی انجام می دهد یا خیر، عنوان کرد: بله ما شکایت کتبی را تنظیم کردیم و به کمیته انضباطی ارسال کردیم. پول آن را هم به ‌حساب ریختیم تا به شکایت ما رسیدگی شود.

آذری در ادامه گفتگویش با یک برنامه رادیویی درباره این که آیا آقای نکونام بعد از ضربه پنالتی قصد بیرون آوردن تیم را داشته است، گفت: خیر، چنین موضوعی صحت ندارد و بعد از ضربه پنالتی نکونام بازیکنان را فراخواند تا در صورت گل شدن پنالتی بچه ‌ها چه تاکتیکی را به کار ببرند و بازیکنان نیز گلویی تازه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان