//
کدخبر: ۲۷۵۲۰۷ //
محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی:

به آغاز فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبینم

به آغاز فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبینم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به آغاز فعالیت‌های کشتی با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبین هستیم.

وی درباره آخرین تصمیمات برای شروع فعالیت‌های رشته کشتی با توجه به شرایط موجود اظهار داشت: با کمک کمیته پزشکی فدراسیون کشتی و با نظرخواهی از کارشناسان و سرمربیان تیم‌های ملی پروتکل‌های که مد نظرمان بود را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کردیم و قرارست پس از بررسی این دستورالعمل‌ها تصمیم نهایی اتخاذ شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در نهایت تصمیم‌گیرنده آنها هستند. فدراسیون پزشکی ورزشی هم به این بحث ورود کرده و قرار شده تمام این دستورالعمل‌ها در جلسه‌ای مشترک با ستاد مبارزه با کرونا تشریح و تبیین شود. متاسفانه یکی از مشکلات این است که تهران در وضعیت قرمز قرار دارد که کار را سخت می‌کند.

امامی درباره برگزاری مسابقات لیگ کشتی ادامه داد: برای لیگ هم پیشنهاداتی داشته‌ایم از جمله برگزاری مسابقات در فضای باز، تست‌گیری از تمام عوامل اجرایی و انجام قرنطینه برای تمام عوامل تا کسی به غیر آنها اجازه ورود و خروج از قرنطینه را تا پایان مسابقات نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به آغاز اردوهای کشتی امیدوار است، افزود: خیلی به شروع فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی البته با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا خوشبین هستیم. اگر قرار باشد در مسابقات جهانی شرکت کنیم باید برای آغاز اردوها و تمرینات برنامه‌ریزی داشته باشیم. تلاش می‌کنیم مجوز آغاز تمرینات و اردوها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۲۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان