//
کدخبر: ۲۷۲۴۶۵ //

حمیدرضا عزتی طی حکمی از سوی وزیر ورزش دبیر فدارسیون هندبال شد

رئیس فدراسیون هندبال طی حکمی حمیدرضا عزتی را به عنوان دبیر فدراسیون منصوب کرد.

حمیدرضا عزتی طی حکمی از سوی وزیر ورزش دبیر فدارسیون هندبال شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا عزتی به سمت دبیری فدراسیون با ابلاغ رسمی وزارت ورزش و جوانان، هندبال منصوب شد.

پیش از این با حکم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور، در اوایل اردیبهشت سال‌جاری، وی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کردند، اما باحکم دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به سمت دبیر فدراسیون هندبال منصوب شد.

W1

در بخشی از حکم رسمی وزارت ورزش و جوانان آمده است: جناب آقای حمید رضا عزتی با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده ۸ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری به موجب این حکم به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب می‌شوید.

رضا عزتی یکی از هندبالیست‌های خوب کشورمان است که در سمت ریاست هیئت هندبال کرمانشاه نیز انصافاً کارنامه قابل قبولی داشته است و در سمت دبیر فدراسیونی نیز می‌تواند تحول ایجاد نماید و آرزوی توفیقات روزافزون برای این دوست عزیز، ارزشی و توانا در سمت دبیر فدارسیون هندبال کشورمان را داریم و نوید روزهای خوبی برای هندبال کشورمان با توجه به تجربه ارزشمند حمیدرضا عزتی و عملکردش در هیئت هندبال کرمانشاه و سایر سمت‌های به ویژه در سمت معاونت مالی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه دارد.

ضمن تبریک به علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور بابت انتخاب درست و اصلح برای حمیدرضا عزتی نیز آرزوی موفقیت روز افزون و روزهای بهتر برای هندبال کشورمان داریم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان