//
کدخبر: ۲۷۴۲۶۲ //

محسن عاشوری: با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: اگر چه وضعیت جدول به گونه ای است که صعود به لیگ برتر برای ما مشکل شده اما این دلیل نمی شود که از تلاش دست برداریم و قطعا در هفته پایانی با همه توان برای کسب موفقیت و حضور در جمع تیم های لیگ برتری می جنگیم.

محسن عاشوری: با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم

«محسن عاشوری» شامگاه شنبه در پایان دیدار تیم های خوشه طلایی و استقلال خوزستان که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، افزود: کار تیم ما بعد از باخت به بادران در زمین خودی برای صعود سخت شد و سرنوشت رفتن به لیگ برتر در دست ما نیست و باید تیم های آلومینیوم و مس کرمان در آخرین هفته امتیاز از دست بدهند و ما هم پیروز شویم که به این مساله خوشبین هستیم.

وی در مورد دیدار امشب تیمش با استقلال خوزستان، گفت: بازی خوبی را از ۲ تیم شاهد بودیم و ما بعد از آنکه گل اول را در نیمه نخست به ثمر رساندیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری برای ادامه مسابقه به دست آوردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم نیز با تغییر تاکتیک و جابجایی نفرات بر حریف تسلط بیشتری پیدا کردیم و با فشار زیادی که روی خط دفاع استقلال خوزستان وارد نمودیم باعث اخراج ۲ بازیکن دفاعی آنها و به ثمر رساندن گل دوم نیز شدیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت: می توانستیم در این دیدار بر شمار گل های زده خود بیفزاییم که با بدشانسی این امر برای ما محقق نشد اما مهم کسب سه امتیاز دیدار بود که با تلاش بچه ها میسر شد و این پیروزی را به بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه تبریک می گویم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با پیروزی امشب مقابل استقلال خوزستان، ۵۹ امتیازی شد و باید برای صعود به لیگ برتر در آخرین هفته ضمن شکست تیم هوادار تهران، امیدوار باشد که آلومینیوم و مس کرمان ۶۰ امتیازی نتوانند به پیروزی برسند تا ساوجی ها جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان