//
کدخبر: ۲۶۵۱۱۲ //

فخرالدینی: اکثر تیم‌ها با تعطیلی لیگ و اعلام تیم قهرمان موافق هستند

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز مدعی شد که اکثر تیم‌های لیگ برتری با تعطیلی بازی‌ها و اعلام تیم قهرمان موافق هستند.

فخرالدینی: اکثر تیم‌ها با تعطیلی لیگ و اعلام تیم قهرمان موافق هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد فخرالدینی، با اشاره به مثبت اعلام شدن تست شش بازیکن تراکتور اظهار داشت: متأسفانه شرایط بسیار سخت است و با این وضعیت نمی‌دانم چگونه قرار است بازی‌های لیگ برتر برگزار شود. وقتی تیم ما با این وضعیت مواجه می‌شود طبیعتاً برنامه‌های کادر فنی هم به‌هم می‌ریزد و این شرایط برای تیم‌های دیگر هم وجود دارد. جدا از مسائل فنی و فوتبالی، این بیماری روی مسائل ذهنی هم تأثیر می‌گذارد و بازیکنان به خاطر استرسی که دارند، نمی‌توانند تمرکز خوبی برای تمرین و مسابقه داشته باشند.

وی درباره اینکه زنوزی مالک باشگاه تراکتور مخالف برگزاری مسابقات است، تأکید کرد: آقای زنوزی این حرف را نزده است که پول بازیکنان را ندهد. او در این دو سال بیش از 120 میلیارد تومان هزینه کرده است و با این همه هزینه، پنج شش میلیارد برای مالک باشگاه تراکتور مهم نیست. تأکید او برای تعطیلی مسابقات به این خاطر نیست که باقیمانده پول بازیکنان تا پایان فصل را ندهد. الان تیم‌های خصوصی هم واقعاً با مشکل مواجه هستند. آنها از جیب هزینه می‌کنند و هیچ درآمدی هم در این فوتبال ندارند که این مسائل کار را برای‌شان سخت‌تر می‌کند.

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند فوتبال هم باید مثل همه مشاغل راه بیفتد، خاطرنشان کرد: ‌باور کنید شرایط در فوتبال متفاوت است. اول از همه بحث فنی مطرح است. ما سه ماه استراحت کردیم و حالا برای 9 بازی باید بدنسازی کنیم. جالب اینجاست که برای شروع فصل دیگر هم باید بدنسازی کنیم که این قطعاً به بازیکنان آسیب می‌زند. با این شرایط بهتر است لیگ امسال را تعطیل کنند و اگر هم می‌خواهند قهرمان را مشخص کنند. برای خیلی‌ها سلامتی بسیار مهم است و فکر می‌کنم اکثر تیم‌ها موافق تعیین قهرمان و تعطیلی لیگ باشند.

فخرالدینی در پایان گفت: فرزند من قرار است دو سه ماه دیگر به دنیا بیاید و اگر من کرونا بگیرم و این بیماری را به همسرم انتقال دهم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ خیلی‌ها پدر و مادر مسن دارند و خیلی‌های دیگر هم در خطر هستند. باور کنید فوتبال مثل شغل‌های دیگر نیست. ما نمی‌توانیم ماسک بزنیم و در زمین فاصله اجتماعی را رعایت کنیم. ما نمی‌توانیم از بازیکن حریف پنج متر فاصله بگیریم تا توپ را وارد دروازه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان