//
کدخبر: ۲۶۴۹۴۰ //

مدافع سپاهان: برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید نیستیم

مهدی ترکمان، مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که بازیکنان این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید نیستند.

مدافع سپاهان: برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی ترکمان با اشاره به برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر و اینکه برخی باشگاه‌ها موافق برگزاری بازی‌ها نیستند، گفت: واقعیت این است که ما از این بلاتکلیفی خسته شدیم و هنوز هم مطمئن نیستیم که بازی‌ها انجام می‌شود. ما شنیده‌ایم که قرار است جلسه‌ای در روزهای آینده برگزار شود و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت. البته نظر من این است که چون تیم‌ها تمرینات را شروع کرده‌اند، بهتر است بازی‌های لیگ برتر برگزار شود.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی تیمش برابر ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: دل‌مان برای فوتبال بازی کردن تنگ شده بود و در این بازی محک خوبی خوردیم. تقابل با ذوب‌آهن به ما کمک کرد تا آمادگی بدنی و تاکتیکی خودمان را محک بزنیم. البته بازیکنان از لحاظ بدنی هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارند، ولی تا شروع لیگ به شرایط خوبی خواهیم رسید.

ترکمان در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان سپاهان با این اختلاف امتیاز نسبت به پرسپولیس، انگیزه‌ای برای قهرمان شدن دارند؟»، تصریح کرد: ما خیلی باانگیزه تمرین می‌کنیم و تیم ما به هیچ عنوان برای قهرمان شدن بی‌انگیزه نیست. ما 9 بازی دیگر در پیش داریم و در فوتبال هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست. از حالا نمی‌توان گفت که قهرمانی پرسپولیس قطعی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان