//
کدخبر: ۲۶۱۶۸۲ //

جلالی: اگر بحث سلامتی مطرح است من هم دوست دارم بازی‌ها تعطیل شود

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: عوامل فوتبال در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر تصمیم‌گیرنده نیستند و باید در این زمینه تابع تصمیم ستاد مبارزه با کرونا باشیم.

جلالی:  اگر بحث سلامتی مطرح است من هم دوست دارم بازی‌ها تعطیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید جلالی در خصوص بحث ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال که البته با مخالفت برخی باشگاه‌ها یا بازیکنان همراه بوده است، گفت: آنهایی که می‌گویند لیگ برتر برگزار نشود دنبال جبهه‌گیری نیستند و فقط نگران سلامتی‌شان هستند، حتی آنهایی هم که دوست دارند بازی‌ها برگزار شود نگران سلامتی‌شان هستند. مسئله مهم این است که برای برگزار نشدن بازی‌ها راهکاری وجود ندارد، اگر لیگ را تعطیل کنیم، چه راهکاری برای حل مشکلات داریم؟ در این صورت چگونه تکلیف تیم قهرمان، سهمیه آسیایی و تیم‌های سقوط کننده و صعود کننده مشخص خواهد شد؟

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق تعطیلی قطعی مسابقات هستید؟» تاکید کرد: رسانه‌ها نباید به این سمت بروند که چنین سوالاتی را مطرح کنند تا نظرات شخصی را بگیرند. هیچ شخصی بازی‌ها را تعطیل نکرده و فقط یک ویروس چنین وضعیتی را به وجود آورده است. الان هم عوامل فوتبال در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر تصمیم‌گیرنده نیستند و ما باید در این زمینه تابع تصمیم ستاد مبارزه با کرونا باشیم. این ستاد با بررسی همه شرایط تصمیم‌گیری خواهد کرد و ما هم باید تابع باشیم.

جلالی گفت: شرایطی که ایجاد شده است طبیعی نیست و طبیعتا سازمان لیگ هم هر تصمیمی بگیرد موافق و مخالفان خودش را خواهد داشت. اگر بحث سلامتی مطرح است من هم دوست دارم بازی‌ها تعطیل شود ولی نظرم این است که اگر بازی‌ها برگزار شود مشکلات کمتر است تا اینکه برگزار نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان