//
کدخبر: ۲۶۷۵۴۸ //

کاپیتان پیکان: تیم ما دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد

کاپیتان تیم فوتبال پیکان با اشاره به شرایط این تیم در جدول گفت که آنها تا پایان مسابقات لیگ برتر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند.

  کاپیتان پیکان: تیم ما دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی حمودی در ارتباط با شرایط تیمش در آستانه دیدار فردا با پرسپولیس گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا آماده شروع بازی‌ها شویم. اولین بازی ما برابر پرسپولیس است که اهمیت زیادی دارد، شرایط ما طوری است که تک‌تک امتیازها برایمان مهم است و امیدوارم در بازی با پرسپولیس استارت خوبی بزنیم تا روحیه پیکان برای ادامه بازی‌ها بالاتر برود.

وی در خصوص غیبت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس تاکید کرد: پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است که در هر ورزشگاهی هوادارانش را در کنار خودش می‌بیند. دوست نداریم مسابقات بدون حضور هواداران برگزار شود اما شرایط طوری است که فعلا تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. اگر این شرایط نبود طبیعتا هواداران پرسپولیس به ورزشگاه می‌آمدند و این یک فاکتور مثبت برای آنها بود. باید از غیبت هواداران پرسپولیس استفاده کنیم و این امتیاز به سود ما است.

حمودی در ارتباط با شانس ماندن تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: تمام هدف ما این است که در بازی‌های باقی‌مانده خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم. تیم ما دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد و باید در این شرایط سخت قدر امتیازها را بدانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان