//
کدخبر: ۲۷۱۹۸۵ //

اختصاصی/ گام‌های بلند سعادتمند برای ایجاد زیرساخت‌های استقلال

فرتاک؛ احمدسعادتمند مدیرعامل استقلال در طی چند ماه گذشته توانسته گام های بلندی در راه ایجا زیر ساخت های استقلال بردارد.

اختصاصی/ گام‌های بلند سعادتمند برای ایجاد زیرساخت‌های استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال تهران به عنوان یکی از تیم‌های پرطرفدار کشور همواره از سوی هواداران خود خواسته‌ی قهرمانی را در مقابل خود دیده است.

قهرمان نشدن و در کورس قهرمانی نبودن از سوی هواداران استقلال به هیچ وجه قابل قبول نبوده و اعتراض و خشم آنها را به همراه داشته است.

بدون تعارف باید پذیرفت استقلال در فصول اخیر هیچ‌نشانی از تاریخ و گذشته خود نداشته است و با آنچه که مورد انتظار هوادارانش است فاصله بسیار داشته و این عدم موفقیت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما از بارزترین مشخصه‌های این ناکامی را باید سؤمدیریت و عدم ثبات مدیریتی در این باشگاه دانست.

قصه تلخ دروغ و وعده‌های دروغین مدیران به هواداران، تنها وجه مشترک مدیران متعدد باشگاه در طی این چند سال اخیر بوده است.

از طرفی هم باید پذیرفت مدیریت در باشگاه‌های سرخابی که منابع مشخص مالی ندارند و بدهی‌های سرسام‌آور و پرونده‌های متعدد حقوقی را در جریان دارند، کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

احمد سعادتمند اوایل سال 99 به عنوان مدیر‌عامل استقلال انتخاب شد آن‌هم در شرایطی که استقلال به هیچ عنوان حال‌ و روز خوبی نداشت و انواع و اقسام مشکلات مالی و غیر‌مالی و  حاشیه‌‌ای باشگاه را محاصره کرده بود.

یکی از دلایل تعدد مدیران در استقلال انتظار  رفتن ره صد سال را در یک شب است که موجب می‌شود نقاط مثبت و عملکرد‌های پایه‌ای مدیران دیده نشود و برنامه‌های پی‌ریزی شده به مرحله برداشت نرسد.

احمد سعادتمند را هرچند که فوتبالی ندانیم اما مدیری ورزشی است که به واسطه سالها حضور در حوزه های مختلف ورزشی ، از توان مدیریتی و تجربه خوبی در حوزه ورزش برخوردار است.

اگر به  بررسی عملکرد سعادتمند در کمتر از پنج ماهی که به عنوان مدیر‌عامل باشگاه استقلال منصوب شده است بیاندازیم، شاهد عملکردهای مثبت او در تأمین منابع مالی قوی و کارهای زیر‌ساختی در باشگاه خواهیم بود.

مدیریت پرونده‌های مالی شکست خورده ، رفع خطر کسر امتیاز و محرومیت از نقل‌وانتقالات ،توافق با طلبکاران خارجی، پیگیری خصوصی‌سازی باشگاه و تلاش برای کارهای زیر ساختی و تجهیز امکانات باشگاه از جمله فعالیت‌های قابل توجه سعادتمند در باشگاه استقلال بوده است.

بی شک‌ عملکرد مدیران را در پنج ماه و ده ماه و یکسال نمی‌توان سنجید و هیچ مدیری هم در این مدت کوتاه قادر به اجرایی کردن  تمام برنامه‌های خود در جهت پیشرفت مجموعه خود نخواهد بود.

آنچه که در شرایط فعلی مشخص است عملکرد سعادتمند با توجه به تمامی مشکلات باشگاه استقلال و شرایط عجیب و غریب تیم که پس از رفتن استرا‌ماچونی و حواشی منحصر به فرد مدیریتی اوایل فصل رخ داد،  مثبت بود و می‌توان به آینده مدیریتی او خوشبین بود.

باید به او زمان داد و منتظر تصمیمات باشگاه در پایان فصل و آغاز فصل نقل‌وانتقالات ماند تا بتوان مدیریت سعادتمند را بهتر مورد ارزیابی قرار داد.

در حال حاضر حمایت هواداران، پیشکسوتان و همه اعضای خانواده استقلال از سعادتمند محتمل‌ترین راه برای امید به موفقیت در آینده برای باشگاه است مگر اینکه موفقیت استقلال خواسته افراد نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان