//
کدخبر: ۲۷۱۰۵۲ //
پرسپولیس بدنبال اثبات قدرت، فولاد بدنبال کسب سهمیه

مبارزه پرسپولیس با فولاد برای قهرمانی زودهنگام

تیم پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر شنبه شب باید در دیداری خانگی در استادیوم بدون تماشاگر آزادی به مصاف فولاد خوزستان برود.

مبارزه پرسپولیس با فولاد برای قهرمانی زودهنگام

پوریا منصوری؛ تیم پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر شنبه شب باید در  دیداری خانگی در استادیوم بدون تماشاگر آزادی به مصاف فولاد خوزستان برود.

این دیدار که قرار بود پنج‌شنبه شب برگزار شود به علت حواشی کرونایی! باشگاه فولاد‌خوزستان با تأخیری ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

پرسپولیس در چند فصل اخیر نتایج خوبی را در مقابل فولاد که تا پیش از آن به عنوان گربه سیاه این تیم لقب گرفت بود، کسب کرده و تنها باخت آنها به بازی برگشت  فصل قبل در خوزستان باز می‌گردد که  فولادی‌ها به لطف اشتباهات داوری موفق به تحمیل تنها شکست فصل پرسپولیس شدند.

هرچند پرسپولیس موفق شد در بازی رفت فصل جاری با یک گل فولاد را در اهواز شکست دهد به نوعی انتقام بازی فصل قبل را بگیرد. اما شرایط امروز فولاد متفاوت‌ از چند فصل اخیر و البته نیم‌فصل اول است.

فولاد امروز خود را مدعی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌داند و با توجه به اختلاف فاحش پرسپولیس در صدر جدول، جنگ نائب قهرمانی و کسب سهمیه در لیگ برتر به شدت داغ و حساس شده و شش تیم برای کسب دو سهمیه باقی مانده در قابت شدیدی هستند که فولاد هم در زمره  مدعیان کسب سهمیه قرار دارد.

باشگاه فولاد که از مدیری باهوش و البته عاشق فضای رسانه‌ای برخوردار است در طی مدت تعطیلی لیگ بدلیل ویروس کرونا و شروع مجدد آن حواشی زیادی را تجربه کرد و به نظر می‌رسد نتایج مثبتی را از آن بدست آورد و توانست خود را به نیمه بالای جدول برساند.

کسب سه امتیاز دیدار با پرسپولیس ارزش خاصی برای آنها  به همراه خواهد داشت و با انگیزه بسیار زیادی برای اثبات کیفیت تیم خود  ‌پای به میدان خواهند گذاشت.

از طرفی سرخپوشان تهرانی ‌که برای زودتر قهرمان شدن عطش فراوانی دارند و در چند هفته اخیر هم عالی نتیجه گرفته‌اند، بدنبال به رخ کشیدن حاکمیت خود بر لیگ برتر هستند و برد مقابل فولاد نشان از قدرت بلامنازع آنها خواهد داشت.

پرسپولیس که بدنبال ثبت رکوردهای جذاب در لیگ نوزدهم است، تنها به برد در این دیدار قانع می‌شود و یحیی گل‌محمدی به هیچ عنوان دوست ندارد نوار بردهای متوالی تیمش قطع شود.

علاوه بر آنچه گفته شد جدال یحیی گل‌محمدی و جوادنکونام سرمربیان دو‌تیم  که در جام‌جهانی ۲۰۰۶ در تیم ملی هم بازی بودند  و سابقه بستن بازوبند تیم ملی  را در کارنامه دارند می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بی‌افزاید.

باید تا ۲۴ ساعت آینده منتظر ماند و دید کدام تیم قادر بر دیکته کردن قدرت خود بر دیگری خواهد شد و شاید هم نتیجه این دیدار به سود مدعیان دیگر نائب قهرمانی مساوی شود..

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان