//
کدخبر: ۲۷۰۹۷۵ //
با این روند از ناپولی هم شکست می‌خوریم

ابراز تاسف لیونل مسی از بازی‌های ضعیف بارسلونا

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از شکست این تیم مقابل اوساسونا از عملکرد آبی‌واناری‌پوشان در طول فصل جاری انتقاد تندی کرد.

ابراز تاسف لیونل مسی از بازی‌های ضعیف بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیونل مسی که در شکست 2 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) بارسلونا مقابل اوساسونای 10 نفره در هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا، تنها گل آبی‌واناری‌ها را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا با اشاره به واگذاری قهرمانی این رقابت‌ها به رئال مادرید گفت: ما نمی‌خواستیم فصل را این‌طور به پایان ببریم، اما فصل اینچنین پیش رفت. ما در طول فصل خیلی متغیر، خیلی ضعیف و تیمی بی‌کیفیت بودیم. ما امتیازات زیادی از دست دادیم و این بازی خلاصه‌ای از عملکردمان در طول فصل بود.

وی افزود: ما باید خود منتقد باشیم. ما بازیکنان باید از خودمان انتقاد کردن را شروع کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید هر جامی را که می‌شود، به دست بیاوریم. ما نمی‌توانیم به رئال مادرید نگاه کنیم. آنها کار خودشان را کردند و ما در راه این قهرمانی به آنها کمک زیادی کردیم. اگر می‌خواهیم فاتح لیگ قهرمانان شویم، باید تغییرات زیادی داشته باشیم، اما اگر با همین رویه به کارمان ادامه دهیم در بازی با ناپولی هم شکست خواهیم خورد.

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تصریح کرد: ما نیاز به تغییرات زیادی داریم. ما یک بازی با ناپولی در پیش داریم و تا آن موقع باید تغییراتی داشته باشیم. به نظرم حالا نیاز به کمی استراحت داریم تا ذهن‌مان را از اتفاقاتی که افتاده است، پاک کنیم. این برای‌مان خوب است. از ماه ژانویه تاکنون، دوره بدی برای همه ما بوده است. در لیگ قهرمانان ما چهار بازی (تا رسیدن به فینال) در پیش داریم و می‌توانیم با کسب نتایج مناسب، اوضاع کلی‌مان در طول فصل را تغییر دهیم.

مسی 33 ساله در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اعضای باشگاه نیز بابت روندی که تیم در این فصل داشت، عصبانی باشند که این طبیعی است و بازیکنان نیز چنین حسی دارند. به نظرم وقتی به مانند شکست مقابل رم و لیورپول، جامی به دست نیاورید، کسی خوشحال نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان