//
کدخبر: ۲۶۹۷۷۶ //

جلالی: سرنوشت گل گهر در دستان خودمان است

گل گهر فردا در یک بازی حساس و شش امتیازی در ورزشگاه شهرقدس به مصاف پیکان می رود؛ مسابقه ای که می تواند روی سرنوشت این تیم در این فصل تاثیرمستقیم داشته باشد.

جلالی: سرنوشت گل گهر در دستان خودمان است
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی تیم های گل گهر و پیکان از رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا در حالی برگزار می شود که دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. مجیدجلالی سرمربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از این بازی و درباره شرایط اینروزهای تیمش گفت:" فوتبال در ذات خودش ورزشی است که فراز و نشیب زیادی دارد و در چنین شرایط زمانی این حالت بیشتر هم هست. خیلی مهم است که در زمان سختی ناامید و در روزهای خوب و موفقیت مغرور نشویم. "


او افزود:" ما سعی کردیم بعد از دو بازی گذشته تیم را از نظر روحی بازیابی کنیم.  در بازی با سپاهان خیلی خوب نبودیم ولی مقابل شهرخودرو ناباورانه شکست خوردیم. تیم در این بازی خیلی خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند اما در دقیقه آخر یک موقعیتی دادیم که باورمان نمی شد."


سرمربی گل گهر همچنین گفت:" در فوتبال اصطلاحی داری که می گوید موقعی که خوب نیستید و برنده می شوید باید نگران باشید اما وقتی خوب بازی می کنید و نتیجه نمی گیرید حق دارید نسبت به آینده امیدوار باشید. من این را به بازیکنان هم گفتم. مطمئن باشید که فردا چهره بشاش، قوی و متفاوتی از گل گهر خواهید دید و امیدوارم به لطف خدا فرداشب ، شب خوبی برای ما باشد."


جلالی در رابطه با نتایجی که دو تیم گل گهر در هفته گذشته گرفتند و همچنین شناختش از پیکان گفت:" بازی خیلی مهم و تاثیرگذاری در جدول است و برای همین بچه های ما واقعا نسبت به این بازی احساس مسئولیت بالایی دارند و به بازی خیلی امیدوارهستیم. در مورد شناختم از پیکان هم باید بگویم خیلی از بازیکنان پیکان بازیکنان خودم در این تیم بوده اند ، برخی از آن ها را از تیم های پایه به تیم اصلی آوردم که اکنون بازی می کنند و واقعا هم خوب هستند. در فوتبال اما نمی توانید به گذشته استناد کنید، در مورد بازیکنان ملاک ارزیابی آن روز بازی یا هفته قبل از مسابقه است. ما آخرین بازی پیکان برابر ذوب و پرسپولیس را دیدیم و تمرکزمان برای شناخت تیم را روی این دو بازی گذاشتیم."

 

 

 


او اضافه کرد:" شناخت خوبی داریم و این را به تیم انتقال دادیم. وقتی تیم از حریفش شناخت خوبی داشته باشد می تواند بازی خوبی انجام بدهد."


سرمربی گل گهر در ارتباط با دو باخت متوالی تیمش و فشاری که روی او هست گفت" دو باخت متوالی ما مقابل تیم های دوم و سوم جدول بوداما مقابل هرتیمی که ببازید فشار وجود دارد. من، باشگاه ، مسئولین باشگاه و اعضای هیات مدیره در این مورد اتفاق نظر داشتیم که تاجایی که می توانیم روحیه بهتر شدن و امیدوار بودن به آینده را بالاتر ببریم. این کاری است که در این روزها انجام دادیم."


او در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی پارس جنوبی و استقلال چقدر برای او و گل گهر مهم است گفت" ما الان در وضعیتی هستیم که اصلا لازم نیست نگاهمان به بازی های دیگر باشد. در شرایطی هستیم که خودمان می توانیم سرنوشت خودمان را تعیین کنیم و بازیکنان هم به خوبی این موضوع را درک کرده اند. "


سرمربی گل گهر در این رابطه که تیم های صنعتی مثل گل گهر ، پیکان، سایپا و ذوب در رده های پایین جدول هستند گفت:" این می تواند موضوع کلیدی و مهمی برای تحقیق و تفکر باشد. اگر روال فوتبال صحیح باشد خیلی از قواعد هم تغییر می کند اما الان بعضی تیم ها فوتبال خوبی بازی می کنند اما در رده های پایین جدول هستند.  علاوه بر گل گهر، سایپا هم فوتبال خوبی بازی می کند. اما می بینیم بعضی تیم ها که فوتبال ساده ای بازی می کنند جایگاه خوبی دارند. برخی تیم ها با محوریت فرد بازی می کنند. این ها کاملا دلیل دارد؛ وقتی یک فصل شروع تا پایان آخرین بازی اش ده ما طول بکشد یعنی آن فصل نرمال است و می توانید توقع بازخوردهای منطقی داشته باشید ولی لیگ ما تا همین الان 14 ماه طول کشیده و معلوم نیست کی تمام می شود. در این صورت نمی توان بازخوردهای منطقی و درستی از آن گرفت."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان