//
کدخبر: ۲۶۹۷۴۷ //

سرمربی گل گهر:تمام تلاشمان را می کنیم که شنبه روز خوبی برای ما باشد

تیم فوتبال گل گهر تمریناتش را برای بازی حساس روز شنبه برابر پیکان پیگیری می کند؛ بازی این هفته هم برای گل گهر و هم پیکان یک مسابقه شش امتیازی است.

سرمربی گل گهر:تمام تلاشمان را می کنیم که شنبه روز خوبی برای ما باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود شکست دقایق آخر برابر شهرخودرو گل گهری ها با انگیزه زیادی تمریناتشان را برای بازی حساس روز شنبه برابر پیکان ادامه دادند. آن ها البته در دور جدید بازی ها بعد از تعطیلی طولانی به خاطر شیوع کرونا با وجود نمایش خوبی که به خصوص در بازی برابر شهرخودرو داشتند نتوانستند امتیازی کسب کنند آن هم در شرایطی که پیش از تعطیلی مسابقات شرایط خوب داشته و روی دور برد بودند.

مجیدجلالی سرمربی تیم گل گهر که روزهای سخت و پرفشاری را گذرانده اما از وضعیت تیم و آمادگی و انگیزه بازیکنانش راضی است. او بعد از آخرین تمرین تیمش گفت:" امروز یک تمرین عالی را پشت سرگذاشتیم و بچه ها خیلی شاداب و سرحال بودند. تمام تلاشمان را می کنیم که شنبه روز خوبی برای ما باشد."

جلالی در حالی تیمش را به مصاف پیکان می فرستد که بهترین نتایج تیم پیکان در سال های اخیر در زمانی رقم خورده که او هدایت این تیم را به عهده داشت. او در حالی که پیکان در شش دوره مسابقات یک در میان در لیگ برتر حضور داشت و هر سال که به لیگ برتر می آمد ، سقوط می کرد این تیم را در دو فصل پیاپی به مقام ششم رساند. در لیگ هفدهم او حتی پیکان را تا رتبه دوم جدول برد و شانس کسب سهمیه هم داشت که در هفته های پایانی این موقعیت از دست رفت. با این وجود دو فصل و نیم حضور جلالی در پیکان شناخت خوبی از این تیم برای این مربی به دست می دهد ضمن اینکه پیکانی ها هم با تفکرات این مربی باتجربه آشنا هستند.

جنگ شش امتیازی دو تیم گل گهر و پیکان و اینکه پیروزی می تواند شرایط تیم برنده را در این هفته های مهم تغیر بدهد حساسیت های این بازی را افزایش می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان