//
کدخبر: ۲۶۲۸۵۲ //

مجید جلالی: شش بازیکن گل گهر به قرنطینه رفتند/ فعلا نمی توانیم استعلام لازم را برای قطعی بودن تست بگیریم

براساس اعلام باشگاه گل گهر تست 6 کرونا شش بازیکن این تیم در آخرین آزمایش انجام شده مثبت بوده و این تیم تمریناتش را فعلا تعطیل کرده است.

مجید جلالی: شش بازیکن گل گهر به قرنطینه رفتند/ فعلا نمی توانیم استعلام لازم را برای قطعی بودن تست بگیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته خبری مبنی برمثبت اعلام شدن تست کرونا 6 بازیکن تیم گل گهر منتشر شد. موضوعی که امروز مجیدجلالی سرمربی این تیم آن را تایید کرد:" راستش من خودم دیشب اولین بار روی سایت ها این خبر را دیدم و بعد از آن طی صحبتی که به آقای جواهری مدیرعامل باشگاه داشتم متوجه شدم تست چند بازیکن ما مثبت بوده است."

او افزود: " ساعت یازده شب به من گفتند تست چند بازیکن تیم مثبت بوده، ساعت سه صبح بعد از صحبتی که مدیرعامل داشتم ایشان گفت که شش نفر از بچه ها آزمایششان گویا مثبت بوده است. امروز از ساعت 7 صبح به کمپ آمدم و با پزشک تیم جلسه داشتم. مشکلی که هست این است که همه جا تعطیل است و ما نمی توانیم استعلام لازم را برای قطعی بودن این تست بگیریم."

او همچنین گفت:" ما در انتظار تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم و باید بدانیم نظر آن ها چیست. آقای جواهری در این مدت با آقای خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و خانم هراتیان صحبت هایی انجام داده است که باید ببینیم در نهایت چه می شود؟"

مجید جلالی در ادامه گفت:" ما از دیشب که این موضوع را فهمیدیم با این شش نفر جلسه داشتیم و گفتیم تا تعیین تکلیف از فدراسیون فوتبال در کمپ در قرنطینه باشند. البته آقای خلیلیان به آقای جواهری گفته اند که آن هایی که تستشان منفی بوده می توانند تمرین کنند. اما ما تمرین نمی کنیم و منتظر یک اظهارنظر رسمی از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ هستیم."

او گفت:" بچه های ما و حتی این شش نفر هیچگونه علائمی نداشتند و همه سرحال هستند. با اینحال این شش نفر را دو هفته در کمپ قرنطینه می کنیم و بقیه تیم هم شاید فعلا در یک هتل قرنطینه شوند."

او با بیان اینکه تست های گل گهری ها با بهترین کیت های آزمایشگاهی انجام شده گفت: " کیت های ما از ایتالیا آمده بود و هزینه زیادی برای آن انجام شد. این کیت ها دقت خیلی بالایی دارند و البته شاید همه باشگاه ها نتوانند از آن ها استفاده کنند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان