//
کدخبر: ۲۶۹۷۰۵ //

زمان دیدار‌های باقی مانده سپاهان در آسیا مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان‌بندی ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد و برنامه بازی‌های سپاهان مشخص شد.

زمان دیدار‌های باقی مانده سپاهان در آسیا مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد و به این ترتیب تاریخ برگزاری بازی‌های سپاهان اصفهان در این مرحله مشخص شد.

طبق توافق صورت گرفته تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تا مرحله نیمه‌نهایی به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور به صورت مجزا در دو منظقه شرق و غرب برگزار خواهد شد.

به این ترتیب سپاهان که در گروه D قرار دارد باید روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه با النصر عربستان دیدار کند، همچنین در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه در دیدار برگشت با النصر بازی کند.

طلایی‌پوشان در پنجمین دیدار خود روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه باید با العین امارات بازی کنند و در روز پنج‌شنبه ۳ مهر ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف السد قطر خواهند رفت.

سپاهان در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با یک برد و یک شکست و کسب ۳ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد؛ السد قطر و النصر عربستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و العین امارات بدون امتیاز چهارم است.

نکته دیگر در خصوص لیگ قهرمانان آسیا این‌که AFC از کشورهای نامزد میزبانی درخواست کرده تا پا پیش بگذارند و شروطی را برای کشور میزبان درنظر گرفته است؛ اما نکته قابل تأمل این است که تمام هزینه‌ها از بلیت سفرها، تغذیه و محل اقامتگاه در کشور میزبان برعهده باشگاه‌ها است.

همچنین بر اساس اعلام کنفدراسیون آسیا شروط میزبانی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تعیین شده که به شرح زیر است:

* کشور میزبان باید توانایی برگزاری بازی‌ها در زمان‌بندی اعلامی از سوی AFC را بدون تغییر داشته باشد.

* وضعیت بهداشتی کشور باید در شرایط خوبی باشد و کرونا شیوع گسترده‌ای در این کشور نداشته باشد و پروازها به راحتی به این کشور انجام شود.

* برای هر تیم به صورت جداگانه یک زمین تمرین وجود داشته باشد.

* کشورهای میزبان دارای ورزشگاه‌هایی باشد که مجهز به سیستم تهویه هوا پیشرفته باشد.

* زیرساخت و امکانات لازم برای گرفتن تست کرونا از تمام اعضای کاروان‌ تیم‌های مختلف هنگام ورود به کشور را داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان