//
کدخبر: ۲۶۸۹۷۸ //

با شرایطی که به وجود آمده، جان فوتبالیست ها مهمتر از هر قهرمانی است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با شرایطی که به وجود آمده، جان فوتبالیست ها مهمتر از هر قهرمانی است.

با شرایطی که به وجود آمده، جان فوتبالیست ها مهمتر از هر قهرمانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش برهانی در مورد انتقاداتی که امروز از او به خاطر صحبت هایی که انجام داده می‌شود، گفت: من حرف غیرمنطقی نزده ام. شما به پرواز استقلال به اهواز نگاه کنید، در هواپیما چه خبر بود. قرار بود همه پروتکل های بهداشتی رعایت شود اما مگر می شود با چنین شرایطی این اتفاق رخ دهد.

وی تأکید کرد: اگر امکان دارد از بازیکنان تست کرونا گرفته شود و به دروغ بگویند که کرونا داریم؟ اسناد همه چیز را مشخص می کند.

برهانی با انتقاد از اینکه چرا چهار ماه پیش لیگ را تعطیل کردیم گفت: در آن زمان مثل الان اینقدر کرونا شیوع پیدا نکرده بود. آن موقع که بهتر می توانستیم لیگ را برگزار کنیم، نه حالا که با این شرایط سخت اصرار داریم بازیها را برگزار کنیم.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه راهکاری می توان در نظر گرفت، گفت: می توانیم این بازی ها را ادامه داده و بعد از آن به سرعت با بدنسازی خوب لیگ جدید را شروع کنیم. نباید به هر طریقی قهرمان را مشخص کنیم. باید همه چیز اصولی و با انجام کامل نکات بهداشتی صورت بگیرد.

وی در ادامه گفت: درست است که پرسپولیس راهی تا قهرمانی ندارد اما آنها هم در حال حاضر در معرض خطر هستند. بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با من دوست هستند و خدای ناکرده نمی خواهم بشنوم که یکی از آنها هم دچار این ویروس شده است. من نمی گویم لیگ را تعطیل کنیم اما ادامه لیگ به گونه ای نباشد که جان کسی به خطر بیفتد.

برهانی افزود: یادتان هست زمانی که هوا آلوده بود، روزی که آلوده می شد بازی را تعطیل می کردند و فردا که شرایط بدتر بود ما مجبور بودیم بازی کنیم، بنابراین نباید به خاطر اینکه افکار عمومی را ساکت کنیم، بازی ها را برگزار کنیم. تیم ها تمرکز ندارند و همه نگران این هستند که مبادا دچار این ویروس شده و خانواده هایشان هم در معرض خطر قرار بگیرند.

برهانی در پایان خاطرنشان کرد: جان جوانان و سلامتی آنها به نظر من مهمتر از هزار قهرمانی در این شرایط بحرانی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان