//
کدخبر: ۲۶۸۱۳۹ //
آرمان گهر سیرجان2 نود ارومیه0؛

شکست تلخ نود ارومیه در بدترین زمان ممکن/ عملکرد خیره کننده شاگردان شهبا در خانه

دیدار تیم های آرمان گهر سیرجان و نود ارومیه با پیروزی 2بر0 شاگردان قاسم شهبا به پایان رسید.

شکست تلخ نود ارومیه در بدترین زمان ممکن/ عملکرد خیره کننده شاگردان شهبا در خانه
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های آرمان‌گهر سیرجان و نود ارومیه در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2بر0 به سود شاگردان قاسم شهبا به پایان رسید تا آنها هم چنان در خانه خود روند خوبی را دنبال کرده باشند و سه امتیاز شیرین از تیم مدعی نود ارومیه بگیرند.

نود ارومیه که طی چند هفته گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجریه کرده بود، در بدترین زمان ممکن به دیدار تیمی رفت که در خانه اش هم چنان همه تیم ها را از پیش رو برمی دارند تا تیم مدعی صعود نود راویمه سه امتیاز حساس را از دست بدهد و هم چنان در امتیاز 44 باقی بماند.

آرمان گهر سیرجان با این پیروزی جمع امتیازات خود را به 31 رساند تا نفس راحتی بکشد و قدری با خیالی آسوده ادامه رقات ها را دنبال کند.

 بدون ترید هم چنان که بارها در مطالب خود به آن اشاره کرده ایم، بزرگترین مانع صعود نود ارومیه خود آنها و مشکلات پیش رو می باشد و گرنه این تیم از لحاظ فنی توانایی صعود را دارد ولی چه کند که هم چنان در گرداب حواشی و مشکلات می باشد، حواشی که در اولین بازی بعد از شیوع بیماری کرونا، مسیر را به سمتی برد تا وحیدبیاتلو سرمربی جوان این تیم ر روی نیمکت ننشیند و آنها بدون حضور سرمربی خود به مصاف حریف بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان