//
کدخبر: ۲۶۷۹۸۴ //

بیرانوند در دوراهی پرسپولیس و آنتورپ

مدیر تیم پرسپولیس مدعی شد اگر نتوانند درباره بیرانوند با باشگاه بلژیکی به تعامل برسند، از طریق فیفا کار را دنبال خواهند کرد.

بیرانوند در دوراهی پرسپولیس و آنتورپ
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین پیروانی سرپرست سرخ‌پوشان پایتخت در گفتگوی تلفنی با برنامه شب های فوتبالی گفت: یک شبکه تلویزیونی خواستار حضور مهدی عبدی در برنامه‌اش بود و شاید اکثریت موافق بودند اما من مخالفت کردم. معتقدم «کارِ نیکو کردن از پُرکردن است» و حالا هم از مبحث شخصیتی و هم مباحث دانشگاهی و ... اجازه ندادم چرا که عبدی نباید فکر کند با 2 بار گل‌زدن کارش تمام شده است.

وی درباره شرایط جدایی علیرضا بیرانوند گفت: باشگاه آنتورپ اعلام کرده بیرانوند بازیکن ماست و باید به بلژیک بیاید اما به آنها اعلام کردیم بیرانوند بازیکن ماست و باید تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند؛ قرار شده آنتورپ رسما نامه بزند تا تکلیف بیرانوند مشخص شود. اگر نتوانیم تعامل کنیم، از طریق نامه‌نگاری با فیفا مشکل را حل می‌کنیم.

پیروانی درباره حواشی قرارداد اسپانسری این تیم هم گفت: از اسپانسر تیم تشکر می‌کنم چرا که در این شرایط اقتصادی، آن‌هم وقتی که تیم‌های دیگر هم درگیر هستند همراه ماست؛ بحث بیمه و تامین اجتماعی و کسر پول از قرارداد درست است اما گویا مسئله با بیمه حل شده و به بحث کارگزاری بیمه تعلق نمی‌گیرد و اسپانسر اعلام کرده باقی‌مانده پول را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۹۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان