//
کدخبر: ۲۶۷۸۷۱ //

سریع‌‌ترین گل خورده تراکتور در لیگ نوزدهم، تنها ۱۶۰ ثانیه کافی بود!

تیم تراکتور تبریز در اولین گام پس از تعطیلات لیگ نوزدهم نتوانست در خانه سه امتیاز را کسب کند و جایگاه دومی‌اش را از دست داد.

سریع‌‌ترین گل خورده تراکتور در لیگ نوزدهم، تنها 160 ثانیه کافی بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین جدال رسمی هفته بیست و دوم میان دو تیمی برگزار شد که در دوران تعطیلات، متقاضی نخست لغو لیگ بودند و حتی به دنبال آن بودند که نامه‌ای را خطاب به AFC و FIFA ارسال کنند و از آن‌طریق به فدراسیون فوتبال فشار بیاورند؛ اتفاقی که هیچ‌گاه محقق نشد و آن‌ها به زمین مسابقه برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم بازگشتند.

شاید کلیدواژه بزرگ‌ترین برد هفته، لایق شاگردان محمود فکری باشد که در غیاب چند مهره کلیدی و کاپیتان تیم‌شان محمد عباس زاده توانستند در همان دقایق ابتدایی حریف را زمین گیر کنند و به خوبی از هم پیروزی به دست آمده‌شان دفاع کنند تا از تبریز، دست پر و سه امتیاز راهی قائمشهر شوند.

گل دقیقه 2:40 حسین زامهران، روی یک حرکت تیمی زیبا و غفلت خط دفاعی تراکتور به ثبت رسید تا هم رشید مظاهری از ثبت یازدهمین کلین شیت‌اش باز بماند و هم سریع‌‌ترین گل خورده تراکتور در لیگ نوزدهم، توسط مهاجم شاندیزی نساجی به ثبت برسد؛ حالا تراکتوری‌ها با این شکست، از قافله مدعیان عقب مانند و محکوم به آن هستند تا در 8 دوئل باقیمانده، با حداکثر امتیاز از میدان خارج شوند تا امیدهایشان برای رسیدن به سهمیه ACL 2021 زنده بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان