//
کدخبر: ۲۶۷۷۵۲ //

فروش ۴ بازیکن بزرگ منچستر یونایتد برای خرید مهاجم بوروسیا دورتموند

مدیران باشگاه منچستریونایتد برای خرید مهاجم انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شرط گذاشتند.

فروش 4 بازیکن بزرگ منچستر یونایتد برای خرید مهاجم بوروسیا دورتموند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که مدیران باشگاه منچستریونایتد با اینکه جیدون سانچو مهاجم انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را برای اولگنار سولسشایر خریداری کنند، مشکلی ندارند اما به سرمربی نروژی‌شان گفته‌اند که برای خرید این بازیکن باید 4 بازیکن فعلی تیمش از جمله جسی لینگارد و الکسیس سانچس را فراموش کند تا از محل فروش آنها بودجه عقد قرارداد 110 میلیون پوندی با سانچو تأمین شود.

یونایتد از مدت‌ها پیش جزو مشتریان پروپاقرص سانچو بوده است، بازیکنی که در این فصل از بوندس‌لیگا 17 گل زد و 17 پاس گل داد. اما با توجه به محدودیت منابع مالی باشگاه که به خاطر شیوع کرونا و ضررهای ناشی از آن محدود‌تر هم شده است، اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه به سولسشایر گفته است که باید حداقل 4 بازیکن بزرگ تیم فروخته شوند تا هزینه خرید سانچو تأمین شود.

سولسشایر قبل‌تر اعتراف کرده بود که نمی‌داند باشگاه برای خرید بازیکنان موردنظرش چقدر می‌خواهد هزینه کند و این در حالیست که باشگاه دورتموند حاضر نیست سانچو را کمتر از رقم بند فسخ قراردادش که 110 میلیون پوند است بفروشد. به همین دلیل ممکن است که یونایتد مجبور شود لینگارد و سانچسی که هفته‌ای 400 هزار پوند از شیاطین سرخ حقوق می‌گیرد را بفروشد. آندریاس پریرا و فیل جونز و کریس اسمالینگ هم بازیکنان دیگری هستند که ممکن است برای ورود سانچو به اولدترافورد قربانی شوند.

با اینکه ارزش لینگارد در فصل اخیر افت کرده، باز هم یونایتد می‌تواند این بازیکن 27 ساله را از ازای 20 میلیون پوند بفروشد. در همین حال باشگاه رم هم که از عملکرد مدافع قرضی خود، اسمالینگ راضی است ممکن است بابت قطعی کردن قرارداد او 10 میلیون پوند دیگر به شیاطین سرخ بپردازد. فروش جونز هم می‌تواند 15 میلیون پوند دیگر از رقم مورد نیاز برای خرید سانچو را تأمین کند. فروش این بازیکنان به منچستریونایتد کمک می‌کند که حقوق مورد نظر سانچو که 170 هزار پوند در هفته است را راحت‌تر بپردازد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان