//
کدخبر: ۲۶۳۶۸۲ //

لینه‌کر: رونالدو در حد و اندازه‌های مسی نیست

گری لینه‌کر،‌کارشناس و مجری معروف فوتبال و ستاره اسبق باشگاه بارسلونا به تمجید از مسی پرداخت و از اختلاف کیفیت او با رونالدو حرف زد.

لینه‌کر: رونالدو در حد و اندازه‌های مسی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سالیان سال است که 2 فوق ستاره فوتبال دنیا در بالاترین رده ممکن رقابتی تنگاتنگ با هم دارند.

این درخشش متداوم باعث شده تا این سوال به پرسش اصلی فوتبال دوستان بدل شود که مسی یا رونالدو؛ کدام بازیکن بهتری است؟

بازیکنان، پیشکسوتان،‌ کارشناسان و اهالی فوتبال کاملا نظری متفاوت نسبت به هم دارند. گاهی مسی بیشتر رای می‌آورد، گاهی هم رونالدو تمام نظرها را تغییر می‌دهد.

با نظر فوتبال دوستان به این اندیشه خواهیم رسید که جواب قطعی برای این پرسش نیست.



 

حال گری‌ لینه‌کر، ستاره اسبق تیم ملی انگلیس و باشگاه بارسلونا و مجری معروف‌ترین برنامه فوتبالی دنیا اظهارنظری جنجالی را به ثبت رساند.

لینه‌کر در مصاحبه با سایت BBC عنوان کرد که رونالدو در حد و اندازه‌های مسی هم نیست و اصلا این سوال که کدام بازیکن بهتری است، پرسش مناسب و درستی نیست.

ستاره اسبق تیم ملی انگلیس اظهار داشت:‌ مردم اغلب در اتفاق‌های متفاوت زندگی به آدم‌های طایفه‌ای و قبیله‌ای تقسیم می‌شوند. سوال اینکه مسی یا رونالدو کدام بهتر است نیز جزو چنین پرسش‌هایی است.

وی ادامه داد: معمولا پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که طرفدار بارسلونا هستید یا رئال مادرید و یوونتوس که اتفاقا منطقی و درست است. من متوجه این موضوع هستم.

 لینه‌کر تصریح کرد: من یکی از بزرگترین طرفداران کریستیانو رونالدو هم هستم اما اگر بخواهم در خصوص بهترین بازیکن تاریخ صحبت کنم، این موضوع که رونالدو یا مسی اصلا درست نیست. این نظر من است و اصلا رونالدو در حد و اندازه‌های مسی هم نیست و نزدیکش هم نشده است.


 

بسیاری از طرفداران که رونالدو را انتخاب می‌کنند حرف‌ اصلی‌شان به میزان دستاورد و جام‌ها بازمی‌گردد. افتخارات رونالدو از مسی بیشتر است و وی در 3 لیگ مختلف به این دستاوردها رسیده است.

لینه‌کر یکی از مخالفین این نظر است و در این خصوص خاطرنشان کرد:‌ مسی هم مشخصا در تیم‌های متفاوتی در دوران بازیگری‌اش بازی کرده است (منظور تغییر بازیکنان تیم است) و اصلا کیفیت بازی‌اش و درخششش تغییری نکرده است. او بارها و بارها به منتقدین پاسخ داده که اشتباه فکر می‌کنند که مسی افت می‌کند.

وی ادامه داد: حتی در چند فصل اخیر که بارسلونا به آن اندازه گذشته تیم قدرتمندی نبود،‌ کیفیت بازی او تغییری نکرد. باید مطمئن باشیم که بدون مسی بارسلونا به مشکلی بزرگ خواهد خورد.


 

لینه‌کر گفت: یک اتفاق منحصر به فرد است که یک بازیکن تماما در یک باشگاه بماند. مسی در تمام مدت بارسلونا بود. حالا اگر تحت هر شرایطی مسی بارسا را ترک کند اصلا نمی‌توان به او لقب بی‌وفا را اطلاق کرد.

وی ادامه داد: او هرگز بارسلونا را ترک نخواهد کرد زیرا در بزرگترین باشگاه دنیا بازی می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان