//
کدخبر: ۲۶۷۶۲۹ //

بازگشت بازیکن سفارشی استقلال با حکم مشاور!

طبق احکام جدید مدیرعامل باشگاه استقلال تهران بازیکن جنجالی سابق این تیم به عنوان مشاور فرهنگی منصوب شده است.

بازگشت بازیکن سفارشی استقلال با حکم مشاور!
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق احکام جدید مدیرعامل باشگاه استقلال تهران بازیکن جنجالی سابق این تیم به عنوان مشاور فرهنگی منصوب شده است.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از معرفی مدیرحقوقی، دبیرشورای سیاست گذاری، معاون ورزشی و همینطور معاونت توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال تهران صبح امروز در تصمیمی عجیب مشاور فرهنگی این باشگاه را نیز منصوب کرد.

با حکم سعادتمند، سیدحسین علوی به عنوان مشاور فرهنگی جدید استقلال تهران معرفی شده است. پیش از علوی، حجت الاسلام مالک این پست در اختیار داشت. حکم جدید مدیرعامل آبی‌ها با سروصدای زیادی مواجه شده است و حواشی قدیمی را دوباره زنده کرده است.

علوی، مشاور جدید باشگاه سابقه حضور در تمرینات تیم استقلال تهران را دارد. این بازیکن در تاریخ 12 دی ماه 90 با قراردادی 2ساله به عنوان یکی از سهمیه های زیر 23 سال به استقلال پیوست. پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان پرویز مظلومی برای مدتی زیر سوال رفته بود تا برنامه نود برای یک بار به ماجرای حضور این بازیکن پرداخت.

بازگشت بازیکن سفارشی استقلال با حکم مشاور!

عادل فردوسی پور در شبی که پژمان منتظری را به برنامه‌اش دعوت کرده بود، از او پرسید خداییش علوی در حد استقلال است؟ پژمان هم گفت نه! بعد از او احمد رسولی‌نژاد، رئیس هیات مدیره وقت که گفته می‌شد معرف علوی بوده، روی خط برنامه آمد. او وقتی با سؤال عادل در این باره روبه‌رو شد گفت: «من معاون پارلمانی هستم و خیلی از نمایندگان مجلس دوست دارند، فرزندان‌شان را به من معرفی می‌کنند. من هم وقتی چنین درخواست‌هایی می‌رسد آن‌ها را به جواد زرینچه می‌دهم تا در کادر فنی طرح شود. این آقای علوی را هم انگار آقای مظلومی می‌شناختند و برداشته بودند. من ۲۰۰ نفر را تا به حال معرفی کردم...»

مدتی بعد از مشخص شدن حضور سفارشی علوی در تیم استقلال او خودش هم به انتقادات پاسخ داد. علوی بعد از اینکه حسن روشن نحوه ورود او به استقلال را زیر سوال برد در گفت و گو با رسانه‌ها و در پاسخ به این ابهام که چرا حتی یک دقیقه هم در تیم قبلی‌اش، تریبت یزد، بازی نکرده گفت: «بازی نکردن من در تربیت به خاطر مسائل فنی نبود بلکه مشکلات من به خاطر بیماری پدرم که در تهران بستری بود، باعث شد نتوانم به طور کامل در اختیار تیم باشم. با توجه به اینکه من شاگرد مظلومی بوده ام و از من شناخت کافی دارد برای حضور در استقلال تست دادم و قبول شدم و از همین طریق با استقلال قرارداد بستم».

حال علوی بعد از نزدیک به 10 سال به استقلال بازگشته است و باید دید سعادتمند این بار او را به دلیل توانایی در مسائل فرهنگی انتخاب کرده است یا برای یکبار دیگر بازیکنی که علی فتح الله زاده اعلام کرده بود از او خوشش آمده و جذبش کرده است با یک سفارش جدید حکم گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان