//
کدخبر: ۲۶۷۳۷۰ //

ذوالفقار نسب:به دنبال احیاء تیم فوتبال هفت نفره هستیم

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره از تغییر کادر فنی و تقویت تیم فوتبال هفت نفره خبر داد و گفت: به دنبال احیاء تیم فوتبال هفت نفره هستیم.

ذوالفقار نسب:به دنبال احیاء تیم فوتبال هفت نفره هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بیژن ذوالفقار نسب در گفت وگو با خبرنگار، اظهار کرد: متاسفانه بعد از پارالمپیک ریو و حذف این رشته از بازیهای پارالمپیک، جایگاه این رشته در استانها ضعیف شده  است، به طوری که در برخی از هیات‌های استانی فوتبال هفت نفره منحل شده و در بعضی از استانها تنها یک یا دو تیم وجود دارد که این مساله روند رشد این رشته را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی با اشاره به تغییر کادر فنی تیم فوتبال هفت نفره، گفت: به منظور تقویت فوتبال هفت نفره و احیا آن در هیات های استانی سعی داریم تغییراتی را در کادر فنی این رشته ایجاد تا با تقویت فوتبال هفت نفره دوباره این رشته را در استانها مطرح کنیم. البته وجود بیماری کرونا سبب شده تا ما در اجرای برنامه‌ها کند حرکت کنیم و برنامه‌ریزی منسجمی نداشته باشیم.

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره اضافه کرد: هدف گذاری اصلی ما این است که ابتدا در استانها امکانات خوبی را برای رشد فوتبال هفت نفره فراهم کنیم تا کسانی که امکان فعالیت در این رشته را دارند شناسایی و با سرمایه‌گذاری روی آنها بتوانیم در آینده این تیم را به سمت جوانگرایی سوق دهیم. الان شرایط در بعضی از استانها به گونه‌ای است که یا شناخت کافی نسبت به فوتبال هفت نفره ندارند و یا این که حاضر به تیمداری نیستند و این شرایط خوبی برای جایگاه این رشته نیست.

ذوالفقار نسب افزود: هر چند این رشته در آسیا حرف اول را می‌زند، اما در سطح بین‌الملل جایگاه خود را از دست داده است، در حال حاضر دنبال راهکاری هستیم تا با پررنگ کردن جایگاه این رشته در سطح بین‌الملل تمهیدات لازم برای حضور دوباره این رشته در بازیهای پارالمپیک را فراهم کنیم. البته این کار به تنهایی امکانپذیر نیست و باید تمام کشورها در این زمینه کمک کنند.

وی در پایان گفت: پس از تقویت کادر فنی هدف‌گذاری بر این است که با جوانگرایی تیم در آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان