//
کدخبر: ۲۶۶۹۷۹ //
طارمی متخصص گلزنی، فوق تخصص گرفتن پنالتی!

آتش بازی لژیونر پرسپولیسی در قاره سبز

ریو آوه در شب گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به برتری برابر ویتوریا ستوبال شد.

آتش بازی لژیونر پرسپولیسی در قاره سبز
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مثل بازی‌های قبل مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب(به وقت ایران) در ورزشگاه دو بونفیم به مصاف ویتوریا ستوبال رده دوازدهمی رفت.

اشتباه در خط دفاعی ریو آوه موجب شد تا ویتوریا ستوبال در دقیقه ۲۵ صاحب یک موقعیت جدی شود که شوت ریباند شده توسط دروازه‌بان را هلدر گوئدس با شوت محکم از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل اول بازی کرد.

برتری تیم میزبان خیلی ادامه نداشت و یک دقیقه پس از آن، پاس در عمق از میانه زمین به پشت مدافعان ویتوریا ستوبال به مهدی طارمی رسید که در لحظه ورود او به محوطه جریمه، گئورگی ماکاریدزه دروازه‌بان ستوبال با خروج و زدن پای مهاجم ایرانی ریو آوه مرتکب خطای پنالتی شد.

طارمی که در دو مسابقه اخیرشان مقابل موریرنسی و بنفیکا موفق به گلزنی شده بود، امشب هم با گرفتن پنالتی این روند را ادامه داد و در دقیقه ۲۷ با فریب دروازه‌بان ویتوریا ستوبال و شوت به سمت راست دروازه، گل اول ریو آوه را به ثمر رساند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما پس از ۱۰ نفره شدن ویتوریا ستوبال در دقیقه ۵۴ ، یاران طارمی موفق شدند در دقیقه ۸۰ با ضربه گلسون به گل دوم دست پیدا کنند تا در آستانه برتری قرار بگیرند.

ریو آوه که پس از برتری مقابل موریرنسی، در هفته قبل با بدشانسی در دیدار خانگی با بنفیکا شکست خورده بود، در نهایت توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد ویتوریا ستوبال عبور کند تا ۴۴ امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به فامالیسائو و صعود یک پله‌ای، به رده پنجم جدول لیگ برتر پرتغال برود.

مهدی طارمی با گلزنی در دیدار امشب مقابل ویتوریا ستوبال و حضور ۸۷ دقیقه‌ای در زمین، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۱ افزایش داد تا به تنهایی در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال بایستد. ضمن اینکه او در این فصل توانسته یک پاس گل به نام خود ثبت کند و با گرفتن ۷ پنالتی، بیشتر از تمام بازیکنان لیگ پرتغال، این کار را انجام دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان