//
کدخبر: ۲۶۶۵۵۴ //

زننده گل پیروزی‌بخش برایتون: آرسنالی‌ها باید طعم تحقیر شدن را می‌چشیدند

زننده گل پیروزی‌بخش برایتون برابر آرسنال می‌گوید که توپچی‌ها پس از شکست ۲ بر یک برابر برایتون در خطر سقوط، «باید کمی طعم تحقیر شدن را بچشند.»

زننده گل پیروزی‌بخش برایتون: آرسنالی‌ها باید طعم تحقیر شدن را می‌چشیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

گل دقیقه ۹۵ «نیل موپِی» باعث شد تا آرسنال پس از شکست هفته گذشته برابر منچسترسیتی، سه امتیاز دیگر را از دست بدهد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، تنش بالا گرفت و توپچی‌های از کوره در رفته موپی را که در حال جشن گرفتن با هم تیمی‌هایش بود، احاطه کردند.

مرد ۲۳ ساله برایتون پیش‌تر در جریان یک برخورد با «برند لِنو» درگیر بود؛ برخوردی که در نهایت در دقیقه ۴۰ منجر به خروج لِنو از زمین بازی شد.

موپی در خصوص این دیدار گفت: برخی از بازیکنان آرسنال باید کمی طعم تحقیر را بچشند؛ آنها در نیمه نخست خیلی حرف می‌زدند و در نیمه دوم به آنچه لایقش بودند، رسیدند.

بازیکن فرانسوی مرغ‌های دریایی گفت که وی در استراحت بین دو نیمه به سمت «میکل آرتتا» رفته است تا از وی بابت چالش عذرخواهی کند و توضیح دهد که قصد آسیب رساندن به لنو را نداشته است.

وی افزود: تا لحظه‌ای که گلر به توپ نرسد، نمی‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد بنابراین به سمت توپ رفتم؛ فکر می‌کنم شانه به شانه بودیم؛ این فوتبال است و برخورد هم جزوی از آن. هرگز قصد آسیب رساندن به او را نداشتم و واقعا بابت مصدومیت او متاسفم.

آرتتا نیز پس از بازی گفت: مطمئنم که موپی هیچ قصدی برای آسیب زدن به لنو نداشت.

این شکست برای آرسنال بدین معنا بود که آنها همچنان در رده نهم باقی مانده و این در حالی است که برایتون خود را از منطقه سقوط بالا کشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان