//
کدخبر: ۲۶۳۹۵۸ //

گزارش تمرین استقلال|حضور دیاباته و غیبت دو بازیکن

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه انقلاب و در غیاب دو بازیکن پیگیری شد.

گزارش تمرین استقلال|حضور دیاباته و غیبت دو بازیکن
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸.۳۰ و با صحبت‌های فرهادمجیدی در زمین مجموعه انقلاب برگزار شد.مجیدی پیش از حضور در تمرین در نشست با سعادتمند شرکت کرد.

*قبل از ورود بازیکنان با دریافت ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند ضدعفونی و تب‌سنجی وارد محوطه تمرین شدند.کاپر پزشکی استقلال در رختکن این تیم با شیشه هایی کمد و وسایل بازیکنان را از هم تفکیک کردند.

*در ابتدابازیکنان با دویدن دور زمین خودشان را گرم کردند،در  این بخش شوخی‌های دیاباته خنده‌های بلند تبریزی را به همراه داشت.

*بعد از این آیتم آبی‌پوشان پس از دویدن دور زمین، به کار با توپ مشغول شدند، سپس مجیدی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آن‌ها به پاسکاری ترکیبی و شوتزنی به سمت دروازه مشغول شدند. در این بخش تمرینی مجیدی نکات لازم در خصوص جابه‌جایی و دادن پاس را به شاگردانش یادآوری می‌کرد.

*در بخش بعدی بازیکنان به چند گروه تقسیم شدند و به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند.

*دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر غلامپور تمرینات اختصاصی خودشان را انجام دادند.

*پیش از آغاز تمرین دستکش و ماسک در اختیار خبرنگاران قرار داده شد.

*یکی از هواداران استقلال بیرون از محوطه تمرین از بازیکنان تیم درخواست امضای پیراهن می‌کرد که کادر پزشکی به دلیل استفاده از خودکار و برای رعایت موارد بهداشتی او را از این کار‌ منع کردند.

*شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال که روز گذشته به علت آماده نبودن نتیجه تست PCR تمرین نکرد، امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

*نصرالله عبدالهی، پیشکسوت استقلال و مشاور سعادتمند مهمان تمرین امروز آبی پوشان بود.

*عارف غلامی‌ که در تمرین دیروز برخورد سختی با دانشگر داشت، در تمرین امروز حاضر نبود. ضمن اینکه فرشید اسماعیلی نیز در تمرین امروز حضور نداشت و به استراحت پرداخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان