//
کدخبر: ۲۶۶۵۰۹ //

اسطوره فوتبال عراق تسلیم کرونا شد

امروز یکشنبه در بغداد پایتخت بغداد خبر مرگ احمدراضی ستاره 56 ساله و سابق تیم ملی عراق به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اعلام شد.

اسطوره فوتبال عراق تسلیم کرونا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

احمدراضی ستاره سابق تیم ملی عراق پیش از انتقال به اردون برای تکمیل معالجات مربوط به ویروس کرونا ، درگذشت. گزارش ها حاکی است که روز گذشته و بعد از وخیم شدن وضعیت بیماری اش ، راضی برای درمان آماده سفر به اردن می شود. جایی که خانواده اش در آن زندگی می کنند.

این بازیکن مطرح فوتبال عراق پیش از آنکه علائم آلوده شدن به ویروس کرونا را داشته باشد در بیمارستان بستری شده بود. یکی از وبسایت های عراقی به نقل از یک منبع پزشکی در بیمارستان اعلام کرده است :" کاپیتان احمدراضی از تنگی نفس رنج می برد و علائم مرتبط با ویروس را نشان می داد. این امر مستلزم انتقال او به بیمارستان و قرارگرفتنش در دستگاه اکسیژن بود.

مرگ احمدراضی چند هفته پس از درگذشت علی هادی بازیکن سابق تیم ملی عراق به دلیل ویروس کرونا بود که این نیز علیرغم وضعیت خوب او قبل از بستری شدن در بیمارستان رخ داد.

گفتنی است راضی یکی از افسانه های فوتبال عراق به حساب می آید. او تنها گل عراق در تاریخ جام جهانی را در جام جهانی 1986 مکزیک و برابر بلژیک به ثمر رساند.

او همچنین در بازی های مقدماتی جام جهانی 1994 و در مسابقه ای که تیم عراق توانست با نتیجه دو بریک ایران را شکست بدهد یکی از گل های تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان