//
کدخبر: ۲۶۶۴۵۹ //

ادعای عجیب فوق ستاره پاری سن ژرمن سوژه شد

ادینسون کاوانی و توماس مونیه، قصد ندارند برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرارداد خود را به شکل کوتاه مدت با پاری سن ژرمن تمدید کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،

اخیراً بود که مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی لئوناردو اعلام کرد که ادینسون کاوانی در پایان فصل از این تیم فرانسوی جدا خواهد شد و می تواند به شکل آزاد راهی هر تیم دیگری شود. این بدان معناست که بهترین گلزن تاریخ PSG بعد از هفت فصل بالاخره این تیم را ترک خواهد کرد.

از طرفی ماه گذشته فدراسیون فوتبال فرانسه به شکل رسمی و در تصمیمی به‌نظر عجولانه اعلام کرد که مسابقات لیگ یک این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کامل لغو شده است و پاری سن ژرمن نیز به عنوان قهرمان رقابت‌ها انتخاب شد.

حالا و طبق گفته RMC Sport، کاوانی و مونیه به PSG اطلاع داده اند که آنها قراردادهای خود را فراتر از 30 ژوئن تمدید نخواهند کرد بنابراین به عنوان بازیکنان آزاد و بدون بازی در لیگ قهرمانان اروپا از این تیم جدا خواهند شد.

لوین کورزاوا و چوپو موتینگ نیز در شرایط مشابهی قرار دارند اما به نظر می رسد آنها آماده هستند که تا آخر ماه آگوست یعنی پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در باشگاه فرانسوی ماندگار شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان