//
کدخبر: ۲۶۵۹۳۵ //

فشار سرمربی آنتورپ به سران باشگاه برای جذب کاوه رضایی

رسانه بلژیکی از افزایش فشار سرمربی تیم فوتبال آنتورپ به سران این باشگاه برای خرید ستاره ایرانی باشگاه شارلوا خبر داد.

فشار سرمربی آنتورپ به سران باشگاه برای جذب کاوه رضایی
به گزارش فرتاک نیوز،

"فوتبال ۲۴" بلژیک از فشار "ایوان لکو" سرمربی تیم فوتبال آنتورپ به سران این باشگاه برای جذب کاوه رضایی ستاره ایرانی و قرضی باشگاه شارلوا خبر داد و نوشت: ایوان لکو در حال افزایش فشار (به سران آنتورپ) است و می‌خواهد این نام بزرگ را از کلوب بروژ دور کند"

این سایت می‌افزاید، ایوان لکو ماجراجویی خود را در "بوسوئیل " (ورزشگاه اختصاصی آنتورپ) آغاز کرده است. لکو بلندپرواز است و قصد دارد همراه با رویال آنتورپ اوج بگیرد. این مربی کروات حتی دوست دارد برای تقویت تیمش بازیکنانی از کلوپ بروژ بگیرد.

کاوه رضایی (۲۸) همچنان در لیست آرزو‌های لکو قرار دارد. این مربی طرفدار رضایی است و حالا دوست دارد او را به آنتورپ بیاورد. از آنجا که قرارداد امبوکانی، مهاجم آنتورپ، تمدید نخواهد شد، لکو به سرعت یک مهاجم جدید می‌خواهد؛ بنابراین فشار روی هیئت مدیره را افزایش داده است.

این که آیا کلوب بروژ می‌خواهد در نقل و انتقالات رضایی را به فروش برساند یا نه، هنوز مشخص نیست. از این گذشته، این تیم آبی-سیاه پوش با انتقال رضایی به آنتورپ در اصل یک رقیب مستقیم را تقویت می‌کند.

از طرف دیگر در نظرسنجی صورت گرفته در این سایت، ۴۶ درصد کاربران معتقدند کلوب نباید کاوه را به آنتورپ بفروشد،در حالی که ۵۴ درصد موافق انتقال او به باشگاه رقیب هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان