//
کدخبر: ۲۶۵۸۲۷ //

معاون استقلال: دوران عوام‌فریبی تمام شده است

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال گفت: قرار نبود سر من معامله کنند و مشخص نیست چرا نمی‌خواهند در استقلال باشم، دوران کار‌های پوپولیستی و عوام‌فریبانه تمام شده است و مردم با این افراد آشنایی دارند.

معاون استقلال: دوران عوام‌فریبی تمام شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی روحی، درباره علت منتشر نشدن حکم معاونت او در باشگاه استقلال و همچنین عدم ادامه همکاری‌اش با این باشگاه، اظهار داشت: در روز‌های شروع کارمان، هجمه‌های وحشتناکی به مدیریت باشگاه وارد شده بود و هواداران به احمد سعادتمند اعتماد نداشتند و او را منتسب به وزارتخانه و تیم رقیب می‌دانستند که آمده است استقلال را نابود کند. این تفکر غالب بیشتر هواداران استقلال بود. در این شرایط، نشست‌های دوستانه‌ای برگزار کرده و از طریق ارتباطات خود، پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی را دعوت کردم که به باشگاه بیایند. همچنین تعامل خوبى بین رسانه‌هاى استقلالى، خبرنگاران تأثیرگذار، فضاى مجازی و هواداران استقلال با همکارى همکاران رسانه‌ای خوبم در حوزه معاونت و روابط عمومی باشگاه استقلال ایجاد کردیم.

وی افزود: در ابتدا، فکر نمی‌کردم باشگاه بزرگی مثل استقلال فاقد اینترنت و وای فای بوده و سایت نیز نداشته باشد. مگر می‌شود یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین تیم‌های آسیا سایت نداشته باشد؟ با این حال، با دست خالی کار کردیم، چون منافع باشگاه برای‌مان مهم بود.

معاون باشگاه استقلال تصریح کرد: درست زمانی که این هجمه‌ها علیه مدیرعامل خوابید و در حوزه‌های مختلف باشگاه به من اعتماد شد، به یکباره آقاى سعادتمند گفت وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر مخالف حضورم در استقلال است و از بنده خواست که مدتى در باشگاه نباشم تا کسی مرا نبیند! بنده به ایشان گفتم که نه به جایی وصل هستم و علیه منافع نظام، دولت و وزارت ورزش و جوانان کار ناصوابى انجام نداده‌ام. من عاشق استقلالم. دوستان مرا را به‌عنوان استقلالی بودن، می‌شناسند. تنها نشریه استقلالی را دارم و هزینه‌هایش را خودم پرداخت می‌کنم. به آقای سعادتمند گفتم که آمده‌ام به استقلال و شما خدمت کنم، اما اگر این تصمیم خواست شماست، اشکالی ندارد، چون شما مدیر هستی، اما اگر مشکل واقعاً وزارت ورزش است، من خودم صحبت می‌کنم. بعد از پیگیری‌هاى بنده از دوستان در وزارت ورزش متوجه شدم که ادعاهاى سعادتمند درست نیست و مشکل دوستان نزدیک ایشان بودند که از ورزش‌هاى مختلف وارد باشگاه استقلال شدند و وجود بنده را خطرى در جهت منافع خود احساس می‌کردند.

روحی خاطرنشان کرد: من مسائل پشت پرده ارتباطات باشگاه را می‌دانم. همان‌طور گفتم افرادی به واسطه سعادتمند وارد باشگاه استقلال شدند که وجود بنده به منافع آن‌ها آسیب می‌زند، چرا که برای من منافع باشگاه از هر چیزی اهمیت دارد. برای من، هواداران استقلال مهم هستند، هوادارانی که خیلی از آن‌ها شب و روزشان با استقلال می‌گذرد. متأسفانه بار‌ها و بار‌ها در این خصوص صحبت کردم، اما نتیجه مثبتی نداشته است. اینکه از کجا خط گرفته می‌شود که روحی نباشد را، نمی‌دانم. مطمئنم اتفاقاتی افتاده است و اصلاً قرار نبود سر من معامله شود و این موضوع در مخیله من هم نبود!

وی با اشاره به انتصاب‌های اخیر در باشگاه استقلال گفت: انتصاب‌هایی در باشگاه استقلال صورت گرفت که با برخی از آن‌ها مخالف بودم. اینجا استقلال است و هر کسی جایی را به‌عنوان مدیر اشغال می‌کند، باید پاسخگوی ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار باشد. اینجا استقلال است و به مانند هدایت چند کشور برای هواداران ارزش و اهمیت دارد، اما برخی‌ها برای خودشان تصمیم می‌گیرند. مگر می‌شود آدم‌هایی به استقلال بیایند که از جنس فوتبال نباشند و حتی بدتر از آن، استقلالی‌ها را نشناسد؟ زمانی که دوستان داشتند چارت باشگاه را تعریف می‌کردند، متوجه شدم معاونت پزشکی را حذف کرده و تبدیل به کمیته پزشکى کرده‌اند. اعتراض کردم و گفتم دکتر نوروزی سالیان سال در استقلال کار کرده است. چطور می‌خواهید دکتر نوروزی را حذف کرده و او را به‌عنوان دبیر کمیته پزشکی منصوب کنید؟ ایشان شناسنامه استقلال است و این موضوع به باشگاه و اهدافش آسیب می‌رساند.

معاون باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در بحث کمک مالی یک هوادار خارج‌نشین، تذکر دادم و گفتم این اتفاق را رقم نزنید. دلیلی نداشت آزمون انجام شده را، دوباره تکرار کنیم. استقلال بزرگ است و آدم‌های بزرگ می‌خواهد. شاید یکسری آدم‌ها در فدراسیون‌های والیبال یا رزمی یا جا‌های دیگر توانمند بودند، اما اینجا استقلال است و کسی را می‌خواهد که عاشق باشد و هوادار را درک کند، نه اینکه هر کسی را بیاوریم که با استقلال و بازیکنانش آشنایی نداشته باشد و بخواهد تصمیم‌گیری کند. مدیری در استقلال سمت گرفته که در پرسپولیس کار کرده است. آیا این شخص به استقلال عرق دارد؟ متأسفانه امروز برخی‌ها در استقلال دنبال «شو» هستند. اگر قرار است کاری انجام شود، چرا افکار عمومی را فریب می‌دهیم؟ عملکردمان، توانایی‌های‌مان را نشان می‌دهد، اما اینکه دنبال مسائل دیگری باشیم، صحیح نیست و خروجی‌اش برای باشگاه منفی خواهد شد.

روحی با انتقاد از حضور برخی افراد در باشگاه استقلال گفت: آدم‌هایی که بی‌تعهد باشند، باشگاه را با چالش روبرو خواهند کرد. برخی‌ها در باشگاه به جای اینکه به وظایف شان عمل کنند به دنبال افزایش فالوور در استقلال هستند! مگر می‌شود من را از حوزه علمی به ورزش بیاورید و بگویید کار کن، آن هم در شرایطی که آگاهی به حوزه ورزش نداشته باشم؟ این کار چه فایده‌ای دارد؟ مشکلات استقلال با این روند سر باز خواهد کرد و همه می‌فهمند بین حرف و عمل چقدر فاصله است. هواداران فهیم هستند و همه چیز را یا می‌دانند یا خواهند فهمید، بنابراین نباید به هوادار دروغ گفت.

وی ادامه داد: اگر حکم من منتشر نمی‌شد، حرف نمی‌زدم، اما وقتی با اعتبارم بازی می‌شود، باید از خودم دفاع کنم و واقعا نمی‌دانم دلیل اینکه سر من معامله شده است، چیست؟ چه کسی در بین افراد جدید باشگاه استقلال از من استقلالی‌تر است؟ حداقل من شناسنامه دارم و آن هم انتشار یک نشریه تخصصی استقلالی است. به من انگ زدند که مخالف دولت هستم، در صورتی که مدیر رسانه‌ای هستم که حامی دولت بوده و هر دولتی که از مقام معظم رهبری حکم خدمت گرفته باشد، وظیفه داریم حمایت کنیم. این‌ها را از کجا در آوردند، خدا می‌داند! پشت پرده دوستان را می‌دانم که چه تیمی شده‌اند، اما من وارد این تیم نمی‌شوم، چون برای منافع شخصی کسی کار نمی‌کنم. خیلی‌ها از بودن من بیم داشتند و هنوز هم هراس دارند.

«خواستن من دلیلش چه چیزی بود و نخواستنش چه چیزی؟»، معاون باشگاه استقلال با بیان این جمله افزود: آیا می‌توانید هضم کنید وزیر ورزش بیاید و درباره من نظر بدهد؟ چرا پای وزیر را وسط می‌کشند؟ خیلی‌ها منتسب به وزیر هستند و تماس می‌گیرند، مگر با هر تماس از بیرون، باید واکنش نشان دهند؟ چرا می‌خواهید من در باشگاه استقلال نباشم؟ یک ریال از باشگاه پول نگرفته‌ام و اصلاً برایم مهم نیست. وقتی وارد باشگاه شدم، «پوشه» و «برچسب» هم نبود. باشگاه بزرگی مثل استقلال، آثاری از بازیکنانش نداشت. مگر می‌شود عکسی از بازیکنان در باشگاه نباشد؟ بنده دنبال تقویت فضای فرهنگی و رسانه‌ای بودم و می‌دانستم باشگاه در این حوزه ضعف دارد. همه استقلالی‌ها را دور هم جمع کردم، اما آقایان ترسیدند که مبادا استقلال روز‌های خوش ببیند. بسیار حرف‌های ناگفته دارم و منتظر پاسخ دوستان هستم تا آن‌ها را بگویم. از چیزی هم ترس ندارم. مثل آقایان به شخص یا ارگانی وصل نیستم. کار در استقلال تخصصی است و باید فضای این باشگاه را بشناسید. به من حکم دادند و گفتند این شش نفر را باید بیاورید، در صورتی که استقلال جای آدم‌های کوچک نیست. چون با خانم یا آقای ایکس رابطه حسنه دارند، باید بیایند؟!

وی در پایان گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که به استقلال آمدند بهانه‌های نبودن‌شان، وزیر ورزش بود. وقتی پیگیری کردم، ظاهرا وزیر حرفی نزده بود. چرا همه اتفاقات بد استقلال را به وزیر ربط می‌دهند؟ چرا می‌خواهند پشت وزیر پنهان شوند؟ مدیری که می‌آید باید پاسخگوی هوادار باشد، نه اینکه به مشکلات را به وزارت ورزش پاس بدهد. اگر راست می‌گویید و این همه دخالت وجود دارد و از بالادستی نظر می‌دهند، به چه علت روی صندلی مدیریت نشسته‌اید؟ اگر پست اهمیت ندارد، بگویید نمی‌توانم و می‌خواهم بروم. پس چرا دو دستی به آن صندلی چسبیده‌اید؟ مگر ادعای صداقت ندارید پس به هوادار صادقانه بگویید که به علت دخالت وزیر و اطرافیانش نمی‌توانیم خدمت کنیم. چرا همچنان با وجود همه دخالت‌ها حاضرید بمانید؟ دوران کار‌های پوپولیستی و عوام‌فریبانه تمام شده است و مردم با این افراد آشنایی دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان