//
کدخبر: ۲۶۵۸۱۹ //

شیری: باید در یکی، دو بازی اول پیروز شویم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بتوانیم در دو، سه دیدار ابتدای کارمان، امتیاز کامل بگیریم، بدون تردید قهرمانی‌مان مسجل می‌شود.

شیری: باید در یکی، دو بازی اول پیروز شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی‌ها آماده‌ترین تیم برای شروع دوباره لیگ برتر و بازگشت به فصل نوزدهم هستند. آن‌ها از هر لحاظ، احساس خوبی دارند و شرایط‌شان بد به نظر نمی‌رسد، اما آن‌ها هم معتقدند در این مدت احتمالاً دچار افت شده‌اند.

مهدی شیری یکی از بازیکنان پرسپولیس است که چنین اعتقادی دارد. او در این مورد گفت: «٧۵ روز به دلیل کرونا فاصله بین مسابقات بود و طبیعی است که بدن اُفت کند و از نظر تاکتیکی تیم پایین باشد، اما شرایط روز به روز بهتر می‌شود. ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا زمان شروع دوباره فصل، به بهترین وضعیت بدنی ممکن برسیم و مشکلی برای ادامه دادن بازی‌ها نداشته باشیم، اما تا آن زمان، باید تمرینات را به همین شکل منظم انجام دهیم.»

او سپس به ماجرای مصدومیت محمد انصاری اشاره کرد و گفت: «برای محمد انصاری آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. تمام ما پشت او هستیم تا زودتر در میدان مسابقه او را ببینیم. واقعاً مصدومیت او باعث ناراحتی تک تک‌مان شد زیرا کسی فکر نمی‌کرد که به محض بازگشت به لیگ، یک نفر این‌طور دچار بدشانسی شود. با این حال دعا می‌کنم محمد هرچه زودتر به شرایط آرمانی و ایده‌آل خود برسد و راهی میدان شود، چون ما یک تیم هستیم و حضور و اتحادمان می‌تواند به پیشرفت پرسپولیس کمک کند.»

از مهدی در مورد وضعیت بدنی خودش هم سؤالی مطرح شد که این‌طور پاسخ داد: «در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم. تا اینجای کار دو بازی دوستانه انجام داده‌ایم و فکر می‌کنم یکی، دو بازی دیگر تا شروع دوباره لیگ در برنامه‌مان باشد. زیر نظر یحیی گل‌محمدی و سایر مربیان کارمان را دنبال می‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم. بدنسازی و تمرینات تاکتیکی در برنامه ماست و امیدوارم تا شروع مسابقات به آمادگی صددرصد برسیم تا بتوانیم بازی‌ها را پرقدرت شروع کنیم.»

مدافع راست پرسپولیس در نهایت گفت: «ما خود را مهیای شروع مسابقات می‌کنیم تا بتوانیم از صدرنشینی دفاع کرده و به قهرمانی برسیم. همه‌مان می‌دانیم که کسب برد در دو، سه دیدار اول خیلی مهم است. اگر بتوانیم در دو، سه دیدار ابتدای کارمان، امتیاز کامل بگیریم، بدون تردید قهرمانی‌مان مسجل می‌شود. به هر حال شرایط به شکلی است که از نظر تیمی و بدنی روز به روز بهتر می‌شویم و امیدواریم با همین وضعیت به لیگ برگردیم. البته این موضوع هم مهم است که همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و ان‌شاءا... مشکلی هم برای هیچ بازیکنی پیش نیاید.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان