//
کدخبر: ۲۶۵۵۳۵ //

خبر جدید از پروتکل‌های جدید بهداشتی در فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد فیفا دستور داده تا وزارت بهداشت برای انجام بازی‌ها در هر کشوری تصمیم‌گیری کند.

خبر جدید از پروتکل‌های جدید بهداشتی در فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با برنامه آن سوی لیگ شبکه خبر درباره تمهیدات بهداشتی که برای برگزاری بازی‌ها در نظر گرفته است، اظهار کرد: فیفا سه هفته‌ی قبل یک پروتکل بهداشتی به ما ابلاغ کرد و دیروز هم پروتکل جدیدی فرستاد که در آن گفته‌اند هر کشوری، بنابر تصمیم وزارت بهداشت و سیستم‌های پزشکی وابسته به دولت، باید درباره برگزاری بازی‌ها تصمیم بگیرند.

او ادامه داد: فیفا تاکید داشته که انجام مسابقات مربوط به تصمیم دولت و همچنین وزارت بهداشت هر کشور است. در ایران هم فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا فعال هستند و تصمیماتی که می‌گیرند را هیأت رئیسه سازمان لیگ اجرا می‌کند و دستور به انجام تمرینات داده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در ایران مسیرهای تعریف شده توسط فیفا را طی می‌کنیم، گفت: اگر فدراسیون فوتبال در هر کشوری نتواند مسابقات داخلی خود را برگزار کند، در عرصه بین‌المللی دچار مشکل خواهد شد و حتی در کشور ثالث هم اجازه برگزاری بازی به تیم‌های آن کشور را نمی‌دهند.

نبی عنوان کرد: از مدیران باشگاه‌ها و کسانی که در رسانه‌ها قلم می‌زنند و مسوولیت دارند، در خواست می‌کنم ما را در انجام بازی‌ها یاری کنند.

او یادآور شد: آقای بهاروند در راس سازمان لیگ و آقای سهیل مهدی در کمیته برگزاری مسابقات بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و اینطور نیست که خدایی ناکرده بدون مشورت‌های لازم برای انجام بازی‌ها تصمیم‌گیری کنند، اما در مجموع همه تصمیمات سازمان لیگ ملاک عمل خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان