//
کدخبر: ۲۶۵۳۷۳ //

پزشک آلمانی بایرن مونیخ بعد از چهاردهه جدا شد

هانس ویلهلم مولر وهلفورت، پزشک المانی بعد از چهار دهه بالاخره از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.

پزشک آلمانی بایرن مونیخ بعد از چهاردهه جدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که پزشک این تیم، دکتر هانس ویلهلم مولر وهلفورت در تاریخ 30 ژوئن این باشگاه را ترک می کند. او بیش از 40 سال پزشک بایرن مونیخ بوده است.

این پزشک که از آوریل سال 1977 در باشگاه بایرن مونیخ مشغول به فعالیت بود، در سال 2015 و بعد از شکست این تیم مقابل پورتو در لیگ قهرمانان با پپ گواردیولا دچار مشکل شد و در نهایت به صورت موقت این باشگاه را ترک کرد. دکتر هانس مولر وهلفورت بعدها مدعی شد گواردیولا مشکل شخصیتی داشته و همیشه با ترس و استرس زندگی می کند.

البته بعد از جدایی سرمربی اسپانیایی، دوباره باشگاه بایرن مونیخ با دکتر هانس ویلهلم مولر وهلفورت آغاز به هماری کرد و حالا قرار است این پزشک مسن در پایان فصل برای همیشه این باشگاه را ترک کند. بسیاری از هواداران این پزشک را حافظه سیار باشگاه بایرن مونیخ می دانند و او در کتاب زندگینامه اش که چند سال قبل منتشر شد، خاطرات جالبی از فراز و نشیب شرایط رختکن این باشگاه در طی این دوره طولانی مدت همکاری بازگو کرد.

دکتر هانس ویلهلم مولر وهلفورت در رابطه با جدایی از بایرن مونیخ گفت: "وقتی به 40 سال حضورم در باشگاه بایرن مونیخ نگاه می کنم، خوشحال و بسیار راضی هستم. تجربیاتی که در کنار هم داشتیم، موفقیت هایی که در کنار هم جشن گرفتیم و مهمتر از همه افرادی که در این باشگاه ملاقات کردم تاثیر ماندگاری در زندگی من داشته است. من برای بایرن بهترین اتفاقات را در آینده آرزو می کنم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان