//
کدخبر: ۲۶۴۸۷۸ //

برنامه ویژه آقای سرمربی برای ستاره بایرن مونیخ

یواخیم لو، سرمربی آلمان فاش کرد که قصد داشته از لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ در پست مدافع راست استفاده کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 لئون گورتزکا در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بوده و در همین تعداد بازی های بعد از دوران قرنطینه موفق به زدن دو گل و ارسال سه پاس گل شده است. یوواخیم لوو به تمجید از این ستاره جوان پرداخت و مدعی شد در آینده نقش او در تیم ملی آلمان محوری تر خواهد بود.

یوواخیم لوو گفت: "گورتزکا هرگز این نقش را بازی نکرده بود. بازی و تمرینات برای این کار ضروری هستند، زیرا پویایی و درک گورتزکا از بازی باعث شده بود او تبدیل به گزینه ای برای این پست شود. گورتزکا بازیکنی است که ترکیبی از پویایی، تکنیک بسیار خوب و توانایی موقعیت یابی بالایی است.

گورتزکا می داند که چگونه با پای راست و چپ و همچنین با سر گلزنی کند. به همین دلیل فکر می کنم ما به او را در سالهای آینده نقش محوری تری خواهیم داد. آنچه گورتزکا را از دیگر بازیکنان متمایز می کند توانایی و علاقمندی او به گلزنی است و این بازیکن همیشه رو به جلو حرکت می مند.

لئون گورتزکا بازیکنی بسیار مهم است و از روند و اتفاقاتی که اطراف او می گذرد آگاه است. او مثال خیلی خوب برای توضیح دادن به بازیکنان جوان است. فکر گورتزکا درگیر بیرون محوطه است و صحبت کردن با این بازیکن برای شما جذاب خواهد بود."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان