//
کدخبر: ۲۶۴۵۸۹ //

شیرینی پیروزی ارزشمند بایرن مونیخ تلخ شد

روبرت لواندوفسکی و توماس مولر با دریافت کارت زرد در بازی امروز بایرن مونیخ مقابل لورکوزن، دیدار هفته آینده این تیم مقابل مونشن گلادباخ را از دست دادند.

شیرینی پیروزی ارزشمند بایرن مونیخ تلخ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بایرن مونیخ امروز در چهارچوب رقابت های هفته سی ام بوندسلیگا مهمان بایرلورکوزن بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۴-۲ شکست دهد. باواریایی‌ها با این پیروزی ۷۰ امتیازی شدند و حالا بیش از هر زمان دیگری به کسب عنوان قهرمانی نزدیک هستند.

همچون بازی‌های گذشته بایرن دو ستاره فاز هجومی این تیم یعنی روبرت لواندوفسکی و توماس مولر در دیدار امروز نیز نمایش درخشانی از خود ارائه دادند. مولر دو پاس گل برای هم تیمی های خود را ارسال کرد تا از این حیث در بوندسلیگا رکورد دار شود و آمار ۲۰ پاس گل در این فصل را به ثبت برساند.

از طرف دیگر مهاجم لهستانی بایرن مونیخ یعنی رابرت لواندوفسکی نیز عادت خود را کنار گذاشت و در بازی امروز نیز برای تیمش موفق به گلزنی شد تا تعداد گل‌های خود را به عدد ۳۰ برساند و خودش را به عنوان مدعی دریافت جایزه کفش طلا معرفی کند.

با وجود پیروزی خوب بایرن در بازی امروز مقابل بایرن اما یک اتفاقات تلخ برای این تیم رخ داد. روبرت لواندوفسکی و توماس مولر در فاصله زمانی ۸ دقیقه کارت زرد دریافت کردند تا به این ترتیب هر دو ۵ کارته شوند و بازی حساس هفته بعد باواریایی‌ها مقابل مونشن گلادباخ را از دست بدهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان